Hier een korte impressie. Meeste zijn geschoten met D5 + 400mm f/2.8 @ 1/1000-1/4000 ISO100 f/3.2-f/4.
Voeg gerust je eigen Frisian Flag 2017 foto's aan dit draadje (ik was echt niet de enige daar....

Roel
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
[

9.

10.

Beste plek is de spotterlocatie bij Marsum, aan de ZW-kant, direct bij de kop/staart van de start/landingsbaan*. Zie link defensie. Tijdens deze oefening kan je daar je auto makkelijk kwijt voor €3, plus een bult waar je op kan staan (alleen is het hierop zo druk dat er weinig tot geen plek meer is). Je kan daar ook langs het hek staan; je doet er dan verstandig aan om een stevige huishoudtrapje (3-5 tredes) mee te nemen zodat je tussen/over het prikkeldraad kan 'schieten'. Er staat ook een snackboer voor evt. versnaperingen (ook koffie). Mijn foto's zijn op deze plek gemaakt boven het hekwerk uit.ReneG schreef:Wat is eigenlijk een goede locatie om daar te spotten/fotograferen?
Van de week zag ik het een keertje op tv: mee trekkende tele objectieven op de heuvel en de trappetjes tegen het gaas.rovinge schreef: 9.
![]()