Fotofair 20-21 mei 2017

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Fotofair 20-21 mei 2017

Berichtdoor Nikkormaat » vr apr 07 2017 4:44 pm

Is het al bij iemand bekend welke beursaanbiedingen er op de Fotofair zoal zijn of is dat afwachten tot het moment dat je er bent?
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2778


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Fotofair 20-21 mei 2017

Berichtdoor gvdnberg » zo apr 16 2017 9:50 am

Ik denk dat jouw laatstgenoemde optie de waarheid zal worden! Dus nog een dikke maand geduld!!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3132


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Fotofair 20-21 mei 2017

Berichtdoor ad1952 » zo apr 16 2017 10:37 am

Ik lees ook de aankondigingen door de organisatie van de Fotofair op Facebook. Als de kwaliteit van de organisatie gelijk is aan het taalgebruik, dan zal ik er nooit naar toe gaan. Ik hoef met mijn opmerking geen discussie over taalgebruik, taalpuristen, azijnzeikers of wat dan ook. Maar ik kan het een niet los zien van het ander.
Maar ik wens iedereen een fijne dag op de Fotofair.
Nikon Z5, Nikon Coolpix W300
Nikon Z 24-200 mm
Nikon ME-1
GoPro Hero 3+ black
DJI Mavic Air
Gebruikersavatar
ad1952

Clublid
Berichten: 170


Locatie: Waalwijk
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Fotofair 20-21 mei 2017

Berichtdoor gvdnberg » zo apr 16 2017 1:06 pm

Hoi Ad,
Over taalgebruik wil ik niet twisten, maar ik kan je een bezoek aan de Fotofair bijzonder aanraden!!! Dit is misschien wel de grootste fotografie gerelateerde beurs in de Benelux. Er zijn tal van activiteiten en demonstraties, er zijn zeer veel standhouders met veel aanbiedingen en uit ervaring weet ik dat het erg gezellig kan zijn. NCN is te vinden in de stand van Nikon en die stand is een zeer forse!!
Overigens: de opstellers vana het reclame materiaal zijn niet de standhouders of de presentatoren van workshops, demonstraties of presentaties. Met andere woorden: ik denk dat je jezelf tekort doet als je nu alleen op het taalgebruik van het reclamemateriaal besluit om niet te gaan.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3132


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten