Een van de eerste foto's met de Nikon D810 en de Tamron 15-30mm. Wat me opvalt is dat de lucht zo goed afgebeeld wordt. Met andere camera's moest ik een filter gebruiken om uitgebeten luchten te voorkomen.
[/quote]Alabaster schreef:[quote} Ik ben wel een beetje jaloers op de lens die je hebt.....
Al eens aan de Sigma 10-20 gedacht dan? Of iets anders met een brandpunt korter dan 15mm? Ik vind het op de cropcamera echt geweldig op 10mm. Ik zou zelfs de 8-16 ook nog wel eens willen proberenbcvthul schreef: Tja, ik vind groothoek fotografie een leuke manier van fotograferen. En ik zoek eigenlijk een 'perfecte' groothoek lens. Ik heb nu een D7000 camera. Combinatie deze camera met tamron 15-30 is niet echt ideaal (levert te weinig groothoek).
Ik moet eens alles eens op een rij-tje zetten hoe ik verder ga met mijn huidige fotospullenJanvis schreef:Al eens aan de Sigma 10-20 gedacht dan? Of iets anders met een brandpunt korter dan 15mm? Ik vind het op de cropcamera echt geweldig op 10mm. Ik zou zelfs de 8-16 ook nog wel eens willen proberenbcvthul schreef: Tja, ik vind groothoek fotografie een leuke manier van fotograferen. En ik zoek eigenlijk een 'perfecte' groothoek lens. Ik heb nu een D7000 camera. Combinatie deze camera met tamron 15-30 is niet echt ideaal (levert te weinig groothoek).