Goodmorning sunshine

Onderwerp:

Re: Goodmorning sunshine

Berichtdoor Stijn Smits » wo aug 16 2017 12:08 pm

Houdt er rekening mee dat je officieel niet met de auto naar boven mag voor zonsopkomst, met de huidige bezoekersaantallen zouden ze daar nog wel eens wat strenger op kunnen gaan controleren. Auto beneden bij bezoekerscentrum parkeren en over de weg naar boven lopen schijnt wel te mogen.

groet Stijn
Stijn Smits

Forumlid
Berichten: 272


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Goodmorning sunshine

Berichtdoor Frankie » wo aug 16 2017 7:55 pm

Mooi de kleuren en sfeer gevangen.

Het is inderdaad erg druk op de Posbank nu de heide in bloei staat Vanochtend (een uur lang mooie mistflarden) stond er bijvoorbeeld een kleine file om 6.15 uur want rond 6.25 mogen auto's (wandelaars weet ik niet) pas naar boven rijden nu. Er wordt echt streng (en zichtbaar) gecontroleerd, vandaar.
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Goodmorning sunshine

Berichtdoor weimaraner » wo aug 16 2017 9:23 pm

Klopt, wil komend weekend gaan en zie net dat het vanmorgen ook erg mooi en druk was - en dat er veel mensen bekeurd zijn. Boete is 90 euro + 9 euro administratiekosten. Volgens mij is de toegang tussen zonsondergang en zonsopkomst sowieso verboden, dus ook te voet, al kan ik daar op de site van Natuurmonumenten zo snel niets over vinden.
Gebruikersavatar
weimaraner

Clublid
Berichten: 2294


Locatie: Alblasserwaard
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Goodmorning sunshine

Berichtdoor Nismo » do aug 17 2017 4:27 pm

Ik ben vorig jaar ook terug gestuurd door de politie,gelukkig was er geen tijd voor een bekeuring, maar helaas in Nederland regels zijn regels.
Maar het is jammer, als je er 2 uur naar toe aan het rijden bent en je zo er weer afgestuurd wordt.
D610 24-70 F2.8 Fujifilm X-T20 :)
http://www.mroosfotografie.nl
Nismo

Forumlid
Berichten: 271


Locatie: Bleiswijk
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Goodmorning sunshine

Berichtdoor ATOR » do aug 17 2017 6:22 pm

Gebruikersavatar
ATOR

Clublid
Berichten: 2850


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Goodmorning sunshine

Berichtdoor Henk » do aug 17 2017 7:24 pm

Ik heb maandag duidelijk geluk gehad dus :angel: . Heb het bordje wel gezien en ook nog opmerking over gemaakt tegen mijn degene die met mij meereed. Maar had gedacht dat het wel mee zou vallen. Maandag duidelijk wel dus, maar nu niet meer. Vermoed ook niet dat je er dan lopend mag komen. Het bordje was duidelijk: geen toegang tussen zonsondergang en zonsopkomst.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Henk

Bestuurslid
Berichten: 1732


Locatie: Deventer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Goodmorning sunshine

Berichtdoor weimaraner » do aug 17 2017 8:58 pm

Ik zal mijn portomonnee meenemen. :)
Jammer dat je het op de site van Natuurmonumenten niet echt kan vinden - zeker als je van ver komt en dan tegen zo'n bordje aan rijdt. Overigens wel frappant dat ze wel rijkelijk gebruik maken van een foto van een zonsopkomst op de Posbank op hun site, n.b. gemaakt door een amateurfotograaf.
Gebruikersavatar
weimaraner

Clublid
Berichten: 2294


Locatie: Alblasserwaard
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Landschappen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten