Bericht
door gvdnberg » vr aug 25 2017 3:47 pm
Uiteindelijk heb ik voor beide data een uitnodiging gehad. Nikon stuurt de uitnodigingen in batches, zodat je soms wat geduld moet hebben.
De eerste van deze twee data was gisteravond: Een video presentatie en een tweetal sprekers, De manager van NIkon Nederland en Little Shao, een beroepsfotograaf die vooral in de dance scene actief is met Nikon materiaal en Nikon ambassadeur is. Zijn presentatie was mooi en duidelijk, hij vertelde van zijn ervaringen als danser, sportman, financieel medewerker bij een bank en vooral ook zijn kennismaking met Nikon via de D810, de D750, de D5 en nu de D850, waarin hij alle voorgaande camera's verenigd zag. Tot slot nog wat vragen via het Facebook kanaal waarop zijn presentatie life werd uitgezonden en een paar vragen uit de zaal. Daarna look en feel van de camera, waarvoor er op vier plaatsen Nikon medewerkers stonden met de nieuwe D850 camera's.
Veel mensen een handje gegeven en een aantal gesproken, om daarna met een goody bag naar huis te gaan.
Nikon heeft deze keer voor het eerst de introductie van een nieuwe camera zo breed opgezet.Niet alleen pers, maar ook retailers, NPS leden en andere Nikon gebruikers waren uitgenodigd. Al met al schat ik dat er zo'n 200-250 man was.
Mijns inziens een geslaagde avond!! Op naar de 22e september!!
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr