Met een Nikon AF-S 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S DX VR (1 of 2) ben je van alle problemen af

Volgens een andere, engelstalige site, heb je gelijk Kees:Kees H schreef:volgens mij kan die Tamron wel. er staat built in motor op de doos
Bovenstaande link bekeken?Richard schreef:Als het de Nikon versie van deze is: https://www.ebay.com/p/Sigma-18-200mm-f ... s/99722923
Is het op de D5000 handmatig scherpstellen.
Op de vatting is de aansluiting voor de scherpstelmotor van de camera te zien.
Dat zeg je heel goed. Handmatig scherpstellen op de D5000 is niet gemakkelijk. Ik spreek uit ervaring: hier is een D5000 in huis.elstoplo schreef:Beste mensen, ik ben het draadje een beetje kwijt.
Ik heb de bijsluiter van het objectief er nog eens bij gepakt en daar staat het volgende op.
SIGMA AF-MF Zoom lens 18-200 mm F3.5-6.3 DC
Samenvattend wat rest mij te doen moet ik nu een andere of kan ik hier handmatig mee doormodderen.
Heb het idee dat de huidige foto's op dit moment niet echt scherp zijn.
Geen andere aanduidingen? Vaak worden er over de jaren heen meerdere varianten uitgebracht met het zelfde aantal mm en F getallen, de exacte volledige naam is dan belangrijk om te weten over welke het gaat.elstoplo schreef:Beste mensen, ik ben het draadje een beetje kwijt.
Ik heb de bijsluiter van het objectief er nog eens bij gepakt en daar staat het volgende op.
Ik was ook even de kluts kwijt, want ik dacht dat je een Tamron had.elstoplo schreef:Beste mensen, ik ben het draadje een beetje kwijt.
Samenvattend wat rest mij te doen moet ik nu een andere of kan ik hier handmatig mee doormodderen.
Heb het idee dat de huidige foto's op dit moment niet echt scherp zijn.
Ik ook, over de Sigma bijsluiter. De lens op de Tamron doos is toch echt een Tamron (niet alleen omdat het op de zonnekap staat). Een Sigma bijsluiter daarbij is aardig maar zegt niets.JeeBee schreef:elstoplo schreef: Ik was ook even de kluts kwijt, want ik dacht dat je een Tamron had.