Hallo allemaal,
Veel keuze inderdaad Reina en ook zo verschillend. Altijd leuk om al die verschillende interpretaties op een thema te zien

. Blijkbaar kon je twee kanten op; een contrast in het onderwerp zoals bij juroo1 en Alex en een contrast als het verschil tussen lichte en donkere delen van de foto. Omdat het zo leuk is om iets van de foto's te vinden en op te schrijven, van mij een -zoals altijd persoonlijke- motivatie over wat ik mooi vind. Deze keer niet van alle foto's maar van mijn top zes. Wellicht dat anderen ook nog wat over de foto's kunnen zeggen.
leo: heerlijk contrast in de lucht ten opzichte van de donkere voorgrond die toch nog net iets laat zien. Knap om van zo'n doodgewoon tafereeltje een boeiende foto te maken.
Peter: ook mooi die prachtig gekleurde lucht met nog net wat zonnestralen erdoorheen en de contrasterende boot. Ameland gok ik?
stronk: het lijnenspel boeit mij en je hebt het voor mij prima vastgelegd met een fijne compositie die mij het midden van de foto intrekt. De rust in het beeld (ondanks de vele ramen)spreekt mij ook aan. Klein puntje; ik had links en rechts iets gecropt om de lantaarnpalen weg te poetsen.
robert: goud van oud

. wat mij in deze foto boeit, zijn de mooie kleuren en lijnen die de wolken vormen. De maan centraal is goed gekozen wat mij betreft.
rovinge: binnen hetzelfde kader nog een maan, maar dan anders. Een prettig beeld met net genoeg doortekening in het donkere gedeelte van de maan. De positie in het beeld -nu net niet centraal- vind ik hier ook goed gekozen.
AnnetteV: een hoog contrast in een voor mij mysterieus beeld Ik vraag mij steeds af wat het is waar ik naar kijk. Volgens mij zie ik glazen met een hele fraaie belichting waardoor je zo'n groot contrast krijgt.
Mijn stem gaat deze maand naar de foto van Annette. Voor diegenen die nog willen stemmen; dat kan nog tot 22 april. Doen!
Groet, Jos