1

2

3

Dank u en het linkje is opgelostPeter schreef:wow, die komt binnen
wat een mooie foto's !
p.s., je link naar de website werkt niet
Dank u om daar ook een kijkje te gaan nemenEdvandeZilver schreef: Je serie op Flickr is ook aan te bevelen.
Wel ik ben maar zelden tevreden van mijn beelden geschoten met mijn 24-70. Het is een oudere sigma 2.8 en ik heb het gevoel dat ik er teveel missers mee heb en bij grotere podia haal ik hem dan ook zelden uit. En ik hou wel van van mijn 70-200. De auto-iso is iets wat ik me heb laten aanpraten en wat ik nu de laatste concerten aan het testen ben. Tot nu toe ben ik nog niet overtuigd van het voordeel, het voelt een beetje 'lui fotograferen'. En je geeft me hier dus een reden om dit kritisch te blijven bekijken.djunclesam schreef:Een beetje bewegingsonscherpte kan zeker iets toe voegen soms, zoals bij de eerste, de hele dag op 1/250 s en 1/400 met auto iso (?) schieten kost je echt structureel scherpte. Dat valt me negatief op in je album. Er zitten er zelfs een paar bij die ik er sowieso niet tussen had gezet (Bijv. 75, 76, 77, 83, etc). Foto hierboven zou voor mij ook afvallen op scherpte, en op compositie, wat mij betreft te krap afgesneden op de onderkant.
Verder blijf ik benieuwd naar wat je nog meer kan zonder 70-200mm. Zoals ik eerder al heb gezegd, je maakt op zich allemaal prima beeld, maar ik wordt nergens gepakt door jouw beelden, ik mis een beetje jouw eigen creativiteit.