zondag 19 augustus, fotograficabeurs Doesburg

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Re: zondag 19 augustus, fotograficabeurs Doesburg

Berichtdoor JurjenF » ma aug 20 2018 12:39 pm

Ook een paar uurtjes kapotgeslagen op deze mooie zondag (kwa weer). Het viel mij in vergelijk met voorgaande jaren een beetje tegen : zowel wat aantallen bezoekers betrof als de kramen. Weinig aanbod van bv fotoboeken. En sommige aanbieders (bekende camerazaken) hadden niet ècht 'beurs-aanbiedingen'.....Volgend jaar beter of toch aar niet?
Gebruikersavatar
JurjenF

Forumlid
Berichten: 979


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: zondag 19 augustus, fotograficabeurs Doesburg

Berichtdoor toines » ma aug 20 2018 8:20 pm

Hans Braakhuis schreef:Geen idee, heb de foto gemaakt omdat die aangeeft dat er veel nieuwe spullen in doos gedumpt wordeb. Dat doen de grote winkels niet in de winkel zelf, want dan gaan de klanten er op rekenen en er om vragen. Nu had ik hierboven vermeld de naam van de winkel: CE want ik schrijf Kamera met een C!.
Er waren meer grotere winkels aanwezig, maar niet herkenbaar, geen naam op de kraam.


Dank voor je reactie, toevallig keek ik vanmorgen even op marktplaats en prompt staat er een zelfde lader, de verkoopster vroeg 2 tientjes ex verzenden dus heb ik voor een mooie prijs toch een lader.

Overigens deed Foka aan de Oostzeedijk in Rotterdam vroeger wel dozen met goedkoop spul neerzetten, daar werd driftig in gegraaid kan ik je verzekeren.
Nikon D600, D300s, D50, D80, F4, F90, F801s, F601, F501, F100, Kiev 60+glaswerk, Mamiya M645 en wat Olympus en Minolta spul.
Gebruikersavatar
toines

Forumlid
Berichten: 40


Locatie: Middelburg
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: zondag 19 augustus, fotograficabeurs Doesburg

Berichtdoor toines » ma aug 20 2018 8:25 pm

gijs sandberg schreef:Toines,
re: Is die voeding
Ik zag bij die kraam inderdaad een MH-30 acculader voor F5.
Bedenk echter dat de bijbehorende MiMh accus nergens te koop zijn (direct of voor een accaptabele prijs).
Overigens:
Bij diezelfde kraam zag ik een fraaie oude Nikon combitas, maar die was al weg toen Hans langskwam. (grin)


Beste Gijs,
toevallig vandaag op MP een goedkope lader gevonden, 2 tientjes excl verzenden. Ik heb hier 3 defecte accu's liggen waar ik de cellen van ga vervangen. Er zitten er 10 in van 43mm lang en zijn niet duur.Ik kan het ook laten doen bij een accu en batterij dokter voor €30,- excl verzenden. Een lader had ik nog niet dus dat is nu ook opgelost. Ik zag op Ebay 1 gereviseerde accu voor maar liefst 195 dollar terwijl ze nieuw dezelfde prijs waren in guldens!
Nikon D600, D300s, D50, D80, F4, F90, F801s, F601, F501, F100, Kiev 60+glaswerk, Mamiya M645 en wat Olympus en Minolta spul.
Gebruikersavatar
toines

Forumlid
Berichten: 40


Locatie: Middelburg
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten