Het is er aardedonker en je mag ook niet veel menemen (zeker geen statieven), dus fotograferen is op zijn zachtst gezegd lastig, maar toch een kleine impressie:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Bedankt voor het kijken...
Ik heb een dergelijke bewerking geprobeerd, maar vond het in de oorspronkelijke belichting beter passen. Door het zo donker en zwaar aan te zetten begon het meer op een CD hoesje van een heavy metal band te lijken, een beetje gemaakt; ik vond de impact (en het aangrijpende) persoonlijk groter door het zo 'echt' mogelijk te maken. Dat gezegd hebbende, ik denk dat ik in de toekomst nog wel een dergelijke bewerking loslaat voor een speciaal project.Frankie schreef:Fascinerend en luguber inderdaad. Knap dat je in het aardedonker nog deze foto´s hebt weten te maken.
Wat ik jammer vind, is dat er een gat zit tussen het macabere zwarte dat je beschrijft en de toch vrij normaal belichte foto´s die je laat zien. Die mogen een paar stops donkerder wat mij betreft, er zit veel meer potentie in. Omdat je foto´s bewerken hebt toegestaan, dit bedoel ik: