Vincent in de prijzen...

Onderwerp:

Re: Vincent in de prijzen...

Berichtdoor mozes » za feb 02 2019 10:47 am

Het is nogal wat, Heb je nu niet het geval dat de lat nu een stuk hoger ligt.
Ik bedoel eigenlijk, je foto's zijn altijd meer dan de sport alleen,
Wat een uitdaging, maar vooral dat je foto's dus goed gezien worden.

Trouwens wat een carrière switch heb je gemaakt. petje af!
* D5 * TC-20E III * 2x yn586 flitser + trigger * Sigma 24-105 F4 art * Nikkor 70-200mm f/2.8E FL * Nikkor 200-400 F4 G ED VR *
Gebruikersavatar
mozes

Forumlid
Berichten: 1373


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Vincent in de prijzen...

Berichtdoor Vincent » zo feb 03 2019 10:47 am

Nee, zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik ben er vooral trots op dat dit echt wel een beeld is dat mijn manier van werken en beeld maken representeert.

En als je mij een beetje kent dan weet je dat ik die lat voor mezelf al heel hoog heb liggen. In die zin verandert er daarom niet zo heel veel, behalve dat die collega’s die mij niet serieus namen, nu echt niet echt meer om mij heen kunnen.

Enerzijds heb je daar niet zo heel veel aan, de motivatie en drive moet je uit jezelf halen en niet uit de erkenning van een ander. Maar anderzijds is die waardering en erkenning wel een mooie opsteker en een bevestiging en waardering voor mijn visie en manier.

En ik sta nu gewoon voor altijd in de geschiedenisboeken van de Nederlandse sportfotografie. Tussen al mijn grote voorbeelden en voorgangers. Wat er verder ook gebeurd, dat pakken ze me in elk geval nooit meer af ;-)
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4518


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vincent in de prijzen...

Berichtdoor justme » zo feb 03 2019 9:17 pm

Je bent, las ik, zeker en voor altijd de eerste die deze prijs heeft gewonnen! Aangezien deze categorie voor het eerst meetelt?!

Proficiat!
Gebruikersavatar
justme

Forumlid
Berichten: 3223


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Vincent in de prijzen...

Berichtdoor Vincent » ma feb 04 2019 7:05 am

Nee dat klopt niet helemaal, de zilveren camera heeft al sinds, vrijwel, het begin ook een sportcategorie.

De beroepsvereniging van de sportpers, de NSP, had echter ook een eigen foto van het jaar verkiezing. Sinds dit jaar zijn die twee samen gevoegd in 1 prijs, zodat er echt 1 sportfoto van het jaar is, en niet 2 zoals voorheen. De ZC sportfoto stond van de twee sowieso het hoogste aangeschreven.

De exacte naamgeving is dus nieuw, de waarde daarmee iets groter, maar op papier is het de lange rij met winnaars van de zilveren camera sportfoto van het jaar gewoon eentje langer geworden ;-)
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4518


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vincent in de prijzen...

Berichtdoor AppieHappie » ma feb 04 2019 5:06 pm

En afgelopen zaterdag stond de foto - samen met nog een paar andere - in de Gelderlander en andere AD-kopbladen!
Proficiat!
D4s, 2.8/14-24, 3.5/24PC, 2.8/24-70, 1.4/50, 2.8/55, 2.8/105, 2.8/70-200, 5.6/200-500, TC17E, SB-400, SB-800
Gebruikersavatar
AppieHappie

Clublid
Berichten: 61


Locatie: Nijmegen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Vincent in de prijzen...

Berichtdoor JJG » vr jun 07 2019 4:53 pm

Rijkelijk laat, maar niet minder van harte met deze prijs!
https://www.jelmergremmen.nl

Nikon F3 (en Olympus)
Gebruikersavatar
JJG

Forumlid
Berichten: 1404


Locatie: Deventer.
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Sport”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten