Hallo allemaal,
Ook deze maand is het weer een spannende poll. Jur001 en ondergetekende gaan gelijk op. Voor degene die nog willen stemmen; je hebt nog even de tijd. Tot en met 21 augustus kan je jouw favoriete foto nog kiezen.
Deze keer weer eens mijn persoonlijke mening over de ingezonden foto's. Het zijn er deze keer niet zoveel, dus dat is wat makkelijker

.
josti: mijn eigen inzending. De dag dat ik op pad ging met het thema in m'n hoofd, wilde ik deze foto gaan maken; een hengel met dobber en een zichtbare vislijn. Er was echter geen visser te bekennen die dag. Na veel rustig herkauwende koeien (had ik eerst ingestuurd), kwam op het laatste stukje naar huis dan toch een visser tegen. Uiteindelijk toch deze detailopname ingestuurd.
Geurt: de mooie kleuren en de gedachte achter de foto spreken mij aan. Hij stond lang op nr. 1 bij mij. Waar ik over struikel is de erg krappe kadering.
jur001: staat ook in de top bij mij. Ik heb er even wat mee gestoeid en als ik er een vierkante opname van maak zonder de voor mij storende elementen (randje boven en trap rechts), dan knalt hij echt van mijn scherm af.
Ronald53: de gedachte achter de foto snap ik en technisch is de foto OK. Met wat nabewerking is er nog wat meer uit te halen denk ik (luchten?). Ik vind met name de grote ruimte tussen de vlieger en de vliegeraar wat minder prettig kijken.
Richard: grappig deze uitrustende jongedame. De foto zelf vind ik wat aan de drukke kant o.a. door de rommelige achtergrond.
jan24: ook hier snap ik de benadering van het thema, maar de foto straalt wat mij betreft niet voldoende rust uit om mijn favoriet te worden.
Uiteindelijk gaat mijn keus naar de foto van jur001.
Denk deze maand ook aan het insturen van een foto voor het thema 'Koelte'.