Capture One

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.

Onderwerp:

Re: Capture One

Berichtdoor Ronald53 » do okt 24 2019 7:11 pm

Skippy schreef:Ronald, inmiddels is DXO Photolab 3 geïntroduceerd (met actieprijzen) https://www.thephoblographer.com/2019/10/23/the-new-dxo-photolab-is-aimed-at-adobe-lightroom-and-capture-one/
Ah! Bedankt! Il was nog maar 2-3 dagen geleden op hun site, en toen was dit nog niet te zien.
Groet,
Ronald

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1570


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Capture One

Berichtdoor Ronald53 » za okt 26 2019 5:24 pm

N.a.v. het bericht van Skippy heb ik Photolab 3 gekocht. Nu €150 i.pv. €200 voor de uitgebreide versie, maar omdat er op de door Skippy genoemde site US $150 stond, heb ik hem nu voor €137,50. Om voor de dollarprijs in aanmerking te komen heb ik wel eerst een VPN verbinding via een server in de VS gestart, zonder dat wilde de site alleen maar in euro's afrekenen!
Groet,
Ronald
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1570


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Capture One

Berichtdoor NiekHs » za okt 26 2019 8:46 pm

Nikkormaat, dank voor je tip. Helaas kan ik niet op de cursusdatum....
Z6ii, D750, D700, Fujifilm X100s, Tamron 24-70 f/2.8 Di VC USD, Z 24-70/f4, etc.
NiekHs

Forumlid
Berichten: 8


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Capture One en Black Friday

Berichtdoor NiekHs » za nov 30 2019 11:34 am

Een tip voor degenen die geïnteresseerd zijn in de aanschaf van Capture One. Ik heb gebruik gemaakt van een Black Friday-aanbieding van Capture One Pro 12 perpetual license, van EUR 349 voor EUR 244. Is niet meteen zichtbaar op de site van Phase One, je moet even Googelen. Maar het werkt. In eerste instantie moest ik het volledige bedrag betalen, maar na een mailtje heb ik het verschil nu terugbetaald gekregen.
Overigens kreeg ik hierbij ook nog een coupon code voor een gratis upgrade naar de volgende versie, Capture One Pro 20.
Z6ii, D750, D700, Fujifilm X100s, Tamron 24-70 f/2.8 Di VC USD, Z 24-70/f4, etc.
NiekHs

Forumlid
Berichten: 8


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Capture One

Berichtdoor Ronald53 » za nov 30 2019 11:48 am

Ook DxO geeft korting: 50% op al hun software (Photolab 3, Nik Collection, etc.).
Groet,
Ronald

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1570


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Computer hardware en software algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten