MO november 2019, Beoordelen foto's - "Het station"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Welke foto bij het thema 'Het station' vind je het beste?

Peiling eindigde op za dec 21 2019 2:45 pm

Richard
1
3%
Gerrit
13
37%
HuibS84
2
6%
Annette
0
Geen stemmen
dubbelyoubee
2
6%
Belinda
11
31%
Bak
5
14%
josti
0
Geen stemmen
bcvthul
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Onderwerp:

MO november 2019, Beoordelen foto's - "Het station"

Berichtdoor josti » zo dec 01 2019 2:45 pm

Dag allemaal,

Hierboven de poll voor de foto's van de maandopdracht van november 2019 met als onderwerp "Het station".
Breng hierboven je stem uit op de volgens jou beste foto. Welke spreekt je het meest aan en geeft naar jouw gevoel aan het best het thema Het station weer? Discussie over de foto's is een mooie aanvulling van deze poll. Wat mij betreft; leef je je daarin uit en verwoord je wat je van de foto's vindt. Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 december 2019, ongeveer 14.30 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Het station" vind je hier.
Deze maand elf inzendingen, waarvan er twee niet aan de voorwaarden voldoen. Die heb ik verwijderd zodat je alleen de foto's ziet, waar je op kunt stemmen. Iedereen bedankt voor het meedoen.
De winnende foto's van 2019 vind je in dit draadje.
De foto's die in 2017 en 2018 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017 en 2018.
En tenslotte vind je in dit draadje draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2899


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO november 2019, Beoordelen foto's - "Het station"

Berichtdoor Ronald53 » zo dec 01 2019 7:28 pm

Mijn stem is voor Belinda. Een foto waar ik direct de associatie "Station" mee heb, en niet "Reiziger" of "Locomotief". En, naar mijn mening mooi weergegeven in Z/W. Het oog trekt naar de lichte plek, blijft daar ook rusten en schiet niet weer weg. Waarschijnlijk ook omdat die persoon daar ook heen loopt, en de andere figuurtjes zich ook daar bevinden.
Groet,
Ronald
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1553


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO november 2019, Beoordelen foto's - "Het station"

Berichtdoor Henk » zo dec 01 2019 8:39 pm

IK ga voor de foto van Gerrit. Goeie foto en vooral dat deel van het NS logo vind ik erg goed. Staat er niet compleet op, maar iedereen weet wat het is. En dan dwars door de trein heen de wachtende reiziger op het perron. Sterk.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Henk

Bestuurslid
Berichten: 1729


Locatie: Deventer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO november 2019, Beoordelen foto's - "Het station"

Berichtdoor vansloneker » za dec 14 2019 6:45 pm

De foto van bcvthul heeft m.i. een uitstraling van de jaren 50-60, maar in een modern jasje. Ik vind het goed gevonden en uitgevoerd, daarom mijn stem voor deze foto.
D5000 / D5100 / D5200 / 18-55 DX VR / 55-200 DX VR / 18-200 DX VR
Gebruikersavatar
vansloneker

Forumlid
Berichten: 80


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: MO november 2019, Beoordelen foto's - "Het station"

Berichtdoor josti » ma dec 16 2019 5:12 pm

Voor mij wordt het de foto van Belinda. Prachtig lijnenspel en goede keus om hem in zwart-wit om te zetten.

Voor iedereen die nog niet heeft gestemd: tot en met zaterdagmiddag as kan je dat nog doen.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2899


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO november 2019, Beoordelen foto's - "Het station"

Berichtdoor josti » ma dec 23 2019 12:17 pm

We hebben een winnaar! Na een spannende poll waarbij het ging tussen de foto van Belinda en die van Gerrit, heeft laatstgenoemde
de maandopdracht van november 2019 gewonnen. Gerrits foto van de wachtende reiziger op het station door een trein heen gefotografeerd, leverde de meeste stemmen op.
Gerrit, van harte gefeliciteerd :prost: namens ons allen.

Ik zet jouw foto zo spoedig mogelijk in de eregalerij en stuur je zo spoedig mogelijk nog een pb. Je foto wordt geplaatst in het eerstvolgende NCN-magazine. Daarnaast wordt hij geplaatst op de homepage van de NCN-website, in de nieuwsbrief en op Instagram.

Groet Jos

NB Denken jullie deze laatste (ruime) week van het jaar nog aan een foto voor de lopende maandopdracht met als thema "Vijf"? Je hebt nog tot en met 31 december.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2899


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten