Nilon Transfer2

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.

Onderwerp:

Nilon Transfer2

Berichtdoor kimmik80 » di jan 21 2020 3:48 pm

Hallo,
na mijn overstap van PC naar Mac kwam ik een probleem tegen in Nikon Transfer2 (NT@).
NT2 ziet mijn camera (links boven in de interface) maar laat geen previews zien.
Ook geeft hij 0 bestanden aan terwijl die er wel zijn.

Contact gehad met het support team (engelstalig).
Die gaven aan dat er een issue is met Mac (Catalina) en Nikon, momenteel wordt er aan gewerkt en up-date volgt ter zijner tijd.

Via Wireless connection geprobeerd de bestanden over te zetten maar ook nu weer laat NT2 geen previews zien.
Via een Cardreader kan ik de bestanden wel overzetten maar ik wil toch ook gebruik maken van NT2..

Iemand die dit herkent en een passende oplossing heeft, dan hoor ik dat graag..

Groet
Jaap
kimmik80

Forumlid
Berichten: 3


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Nilon Transfer2

Berichtdoor gvdnberg » di jan 21 2020 4:39 pm

Volgens mij is recent de update voor Catalina door Nikon vrijgegeven. Ga naar de Nikon site en download de programma's opnieuw, zodat de nieuwe versie de oude overschrijft. Je kunt dan weer werken zoals je voor Catalina gewend was.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3133


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nilon Transfer2

Berichtdoor Jan en Yuul » wo jan 22 2020 11:27 am

Z9, Z7, Z6, D850, D7200 (Yuul), D810, D800E, D700 (Jan), divers glaswerk en een SB-800
Jan en Yuul

Clublid
Berichten: 562


Locatie: Beverwijk
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Computer hardware en software algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten