MO januari 2020, Beoordelen foto's - "Bril"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Welke foto bij het thema 'Bril' krijgt jouw stem?

Peiling eindigde op za feb 22 2020 12:02 pm

René Vermey
4
19%
bcvthul
0
Geen stemmen
Jacqueline Ermens
1
5%
Ronald53
9
43%
landrot3
6
29%
josti
0
Geen stemmen
Richard
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Onderwerp:

MO januari 2020, Beoordelen foto's - "Bril"

Berichtdoor josti » zo feb 02 2020 12:02 pm

Dag allemaal,

Hierboven de poll voor de foto's van de maandopdracht van januari 2020 met als onderwerp "Bril".
We hebben dit keer slechts zeven inzendingen dus de keuzestress is misschien wat minder groot.! Alle deelnemers bedankt voor het meedoen. De laatste foto van Paulina (hond met bril) voldeed niet aan de voorwaarde dat de foto in januari gemaakt moet zijn; in de exif stond 1 februari. Ik heb hem verwijderd om misverstanden bij het stemmen te voorkomen. De songtekst van Ben heb ik laten staan omdat die zo leuk is :thumbup:.
Breng je stem uit op de volgens jouw favoriete foto. Welke 'bril' spreekt je het meest aan? Discussie over de foto's is een mooie aanvulling van deze poll. Wat mij betreft mag dat wel wat meer. Daar hoef je geen expert voor te zijn; vertel wat je van de foto's vindt en leer daarmee van elkaar. Je kunt je stem uitbrengen tot en met 22 februari 2020, ongeveer 12.00 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Bril" vind je hier.
De winnende foto's van 2020 zullen in dit draadje verschijnen.
De foto's die in 2017, 2018 en 2019 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018 en 2019.
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO januari 2020, Beoordelen foto's - "Bril"

Berichtdoor josti » wo feb 19 2020 4:04 pm

Ik heb deze maand getwijfeld tussen de foto's van Ronald53, René Vermey en landrot3. De foto van Ronald is technisch prima uitgevoerd, heeft mooie compositie en een prettig rustig beeld ondanks alle druppels. Het tafereeltje op de foto van René is subtiel vastgelegd, een goed gekozen focus en de spiegeling maakt het af voor mij. De foto van landrot3 is voor mij heel sfeervol door de donkere uitstraling. De compositie is niet zo spannend maar de lichtpuntjes onderin de foto zijn weer een pre. Mijn stem gaat deze maand naar de foto van René.

Voor iedereen die nog niet heeft gestemd; je kunt dat nog doen tot 22 februari, ongeveer 12.00 uur.
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO januari 2020, Beoordelen foto's - "Bril"

Berichtdoor josti » zo feb 23 2020 7:28 pm

De stemming voor de foto van de maandopdracht van januari 2020 is afgelopen en Ronald53 heeft voor de tweede keer achter elkaar de meeste stemmen in de wacht gesleept en is daardoor winnaar van deze maandopdracht met als thema "Bril".
Van harte gefeliciteerd Ronald! :prost: .

Ik zet je foto in het draadje met de winnaars van de maandopdrachten van 2020, je foto komt in het volgende NCN-magazine, op de homepage van de website, op Instagram en in de nieuwsbrief. Ik stuur je zo een pb om het af te ronden.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten