Nikon D80 + 50mm 1.8
Volgens mij is Brommer al getrouwd....yoyo schreef:Aan de warme kleuren te zien gaat je brommer trouwen...
Het kon zijn dat hij zijn 'dochter' weg ging geven aan een andere brommer... :mrgreen:Marten schreef:Volgens mij is Brommer al getrouwd....yoyo schreef:Aan de warme kleuren te zien gaat je brommer trouwen...
met Boldey.
Ik heb je site bekeken, gaaf!! Zijn die allemaal van jou???Bull schreef:Leuke foto en leuke Garelli.
Ik heb vroeger zo'n Garelli helemaal kapot gecrosst.
Ik heb nu een groot aantal zeer oude brommers.
Voor zover ik weet is alleen de uitlaat van een Kreidler, de rest origineel maar er zal wel eens wat vervangen zijn in de loop der jaren. De bagagedrager is de achterste beugel van af geknapt oid. Zie jij nog iets wat niet origineel is? Ben ik wel benieuwd naar. En wat vind je minder aan de foto (techniek)? Ik had de brommer wat beter neer kunnen zetten, ik wilde het wat nochalant hebben, tegen het hek aan gezet en klaar (oh ja de standaard ontbreekt ook). Nu kijk je tegen de onderkant van de tank aan...Tobias schreef:gaaf dat stukje nostalgie. Er was een tijd dat deze buikschuiver veel straten onveilig maakte. Zo te zien is niet alles orgineel. Of vergis ik me?
Techniek van de opname vind ik minder.