Welke cart reader ik heb.bcvthul schreef:@ahhveurink: wat bedoel je precies te zeggen/vertellen hier?
CF express card
- ahhveurink
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: CF express card
- ahhveurink
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Het probleem is OPGELOST. Ik maakte de fout door mijn cart reader met een Satechi converter aan te sluiten(heb deze converter voor al mn externe schijven/cartreader van XQD nodig). De nieuwe Sandisk cart reader kan rechtstreeks mn Macbook in en voilà. Hoe simpel iets kan zijn....
Dank alleen voor het meedenken.
Dank alleen voor het meedenken.
- Martin
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Volg dit draadje met aandacht omdat ik de aanschaf van een CF Express reader overweeg.
Heb nu een Sony MRW-E90 XQD-cardreader., maar daar heb ik v.w.b. CF Express niets aan.
Deze reader werkt wel prima met XQD cards.
Vanuit die goede ervaring dacht ik z`n Sony opvolger voor XQD en CF Express type B te kopen.
Of zijn er betere?
Wie?
Heb nu een Sony MRW-E90 XQD-cardreader., maar daar heb ik v.w.b. CF Express niets aan.
Deze reader werkt wel prima met XQD cards.
Vanuit die goede ervaring dacht ik z`n Sony opvolger voor XQD en CF Express type B te kopen.
Of zijn er betere?
Wie?
- rovinge
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Goede ervaringen met volgende cardreaders, beste resultaat via USB 3.2 Gen 2 (of Gen 2x2) poorten gebruiken met de betere/beste USB kabels.MartinT schreef:Vanuit die goede ervaring dacht ik z`n Sony opvolger voor XQD en CF Express type B te kopen.
Of zijn er betere?
- Sony MRW-G1 (XQD + CFexpress B)
- Prograde PG05.5 (alleen CFExpress B, géén XQD)
Mocht je een Thunderbolt 3 poort hebben dan kan je ook een Prograde PG04 (XQD + CFExpress) gebruiken. Deze is het snelst in de overdracht van bestanden van kaart naar computer (40Mbit/s)
Sony is algemeen verkrijgbaar; Progrades moet je even zoeken (via Amazon.nl)