Dat heeft vrouwlief inderdaad voor elkaar gekregen met foto's en films.Richard schreef:Na ruim 3 weken fotograferen zal de kaart aardig gevuld zijn. Qua laptops gaat er dit jaar niets mee op vakantie naar Brazilië.
De Integral CFexpress type B kaartlezer kan mijn XQD kaart niet lezen, dus blijft Lexar kaartlezer voorlopig.
Op het moment van schrijven worden de foto's naar tape geschreven.
Wat ik op fotografie gebied mee had was:
- Thinktank Airport Takeoff
- Peak Design Everyday Sling 10L V2 Ash
- Z6II
- Zfc
- Nikkor Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR
- Nikkor Z 14-30mm f/4 S
- Nikkor Z 24-200mm f/4-6.3 VR
- NIKKOR Z 180-600mm f/5.6-6.3 VR
De Thinktank Airport Takeoff was voornamelijk mee voor NIKKOR Z 180-600mm f/5.6-6.3 VR. Op Schiphol, moest deze alsnog in het ruim, bij de volgende keren boarden deed ik de Thinktank Airport Takeoff op mijn rug en werd deze niet aangewezen.

De Nikkor Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR is ongebruikt gebleven, standaard zat de Nikkor Z 24-200mm f/4-6.3 VR op de Zfc en de Nikkor Z 14-30mm f/4 S op de Z6II die samen mooi in de Peak Design Everyday Sling 10L V2 Ash passen en wat ruimte overlieten voor mijn zonnebril in een etui.
Ik heb er een verzameltopic van gemaakt, andere Brazilië ervaringen mogen er van mij ook bij.
De reden van onze vakantie is dat mijn broer er naar toe is geëmigreerd. Dat was de eerste bestemming van de reis. De volgende was Foz do Iguaçu waar vlak bij de https://nl.wikipedia.org/wiki/Watervall ... gua%C3%A7u liggen. De laatste bestemming in Brazilië was Rio de Janeiro.
De Watervallen van de Iguaçu was de hoofdreden dat ik de Peak Design Everyday Sling 10L V2 Ash heb gekocht omdat deze behoorlijk waterdicht is. De Peak Design Everyday Sling 10L V2 is uitstekend bevallen.
Foto's gaan met de tijd komen, eerst uitzoeken.