Gitzo statief GT 3552 LS

Marktplaats en ruilbeurs. Alleen clubleden kunnen berichten plaatsen.
Plaats reactie
ebt
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Gitzo statief GT 3552 LS

Bericht door ebt » zo nov 24 2024 3:31 pm

Dit statief een must have voor de echte fotograaf die graag vanaf een statief werkt. Zelf heb ik met veel plezier in de stormen van Noord Scandinavie perfect scherpe foto’s kunnen maken. Het is een statief dat een camera gewicht van 25 kg prima aan kan. Zelf weegt het statief slechts 1,9 kg. Ik verkoop dit omdat ik gezien mijn leeftijd de camera met lange teleobjectieven met zwenkarm heb ingeruild voor een meer compacte en vooral lichtere camera. Wil het statief graag overdoen aan iemand die heeft ontdekt dat een goed statief een must is. Dit statief wordt geleverd in de originele draagzak; met reserveonderdelen voor de uitschuif poten. Daarnaast staat het statief op spikes die zijn afgeschermd met dikke rubber doppen. Je kunt er ook nog speciale brede dragers onderschroeven voor dun zand,sneeuw enz. Het statief heeft gebruikerssporen maar is in excellente staat.
Het statief heeft 4 uitschuifbare poten en is dan 155 cm hoog en met balhoofd en camera prima te bedienen voor een ieder die kleiner is dan 2 meter. Ingeklapt is het statief 57 cm lang. Uitvoering in 6 maal carbon. Met de poten plat is het statief slechts 9 cm hoog dus ook perfect voor macro fotografie. De nieuwprijs was 799 euro.
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.

Hester
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Gitzo statief GT 3552 LS

Bericht door Hester » wo nov 27 2024 2:33 pm

Wat is je vraagprijs?

Plaats reactie

Terug naar “Gevraagd en aangeboden”