Prijsverhoging Adobe
- Brutus
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Prijsverhoging Adobe
Adobe gaat de prijzen voor nieuwe en per maand betaalde Creative Cloud abonnementen verhogen. Door over te gaan naar betaling per jaar is dat te omzeilen. Zie voor info:
https://helpx.adobe.com/nl/creative-cloud/faq/ccpp-20gb.html
https://helpx.adobe.com/nl/creative-cloud/faq/ccpp-20gb.html
Groet,
Bert
Bert
-
OnlineTony D
- Moderator
Re: Prijsverhoging Adobe
Vreemd, bij de FAQ op die pagina verwijzen ze door naar alternatieven voor nieuwe gebruikers en daar staat nog de oude prijs.
Ton
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
- Brutus
- Clublid
Tony D schreef:Vreemd, bij de FAQ op die pagina verwijzen ze door naar alternatieven voor nieuwe gebruikers en daar staat nog de oude prijs.
Als ik het goed begrijp, gaat dat per 15/1 omhoog.
Zie ook de info van Scott Kelby.
https://lightroomkillertips.com/
Groet,
Bert
Bert
- LosGoud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mijn abo is een week geleden voor een jaar verlengd (met maandelijkse betaling) en tot nu toe heb ik geen bericht gehad dat het tarief omhoog zou gaan.
Groeten van Ben
Mijn Foto's
Mijn Foto's
-
OnlineReneG
- Clublid
- Contacteer:
Ze moeten ons sowieso een maand van tevoren op de hoogte stellen. De NL pagina lijkt ook een vertaling van de amerikaanse versie met dollarprijzen? De prijzen die genoemd worden kloppen sowieso niet, want ik betaal al veel langer meer dan 9,99$ per maand. Ik wacht nog wel even af tot ze officieel bericht versturen. Ik zie sowieso de nieuwe prijzen ook nog niet in mijn portaal.
Spul waarmee je foto's maakt...
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb gisterenavond mijn maandelijkse abonnement omgezet in een jaarlijkse. Ik krijg wat geld terug voor de rest van de lopende maand en het gaat per direct in. Dat zou ervoor moeten zorgen dat mijn prijs gelijk blijft met wat het al heel lang is. Wat dat betreft hebben we niets te klagen; alles is duurder geworden, maar ik betaal al heel lang hetzelfde voor mijn Lr + Ps + Br + nog wat zaken + 20GB abonnement. Het fotografenabonnement dus.
-
- Bestuurslid
- Contacteer:
Ik heb bij Licentie2go een jaarabonnement aangeschaft voor 90 euro (Black Fridaydeal). De code activeer ik zodra mijn huidige maandabonnement afloopt en dan kan ik weer een jaar vooruit. Een jaarabonnement kost daar nu 120 euro, dus nog steeds een aantrekkelijke prijs.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
- MarcoEos70D
- Clublid
Voor 2 euro per maand minder zou ik nooit bij dat soort aanbieders kopen. Veel te vaak problemen. En dan moet je maar hopen dat het opgelost wordt.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
-
OnlineTony D
- Moderator
Ik heb goede ervaringen met Licentie2go. Ik heb er mijn Office 365 abonnement lopen en al verlengd zonder problemen..
Ton
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
-
- Bestuurslid
- Contacteer:
MarcoEos70D schreef:Voor 2 euro per maand minder zou ik nooit bij dat soort aanbieders kopen. Veel te vaak problemen. En dan moet je maar hopen dat het opgelost wordt.
Waar baseer jij die mening op? Eigen ervaring bij Licentie2go? Ik koop hier al jaren diverse software tegen een prima prijs en heb nog nooit problemen gehad. Het gaat puur om een code waarmee ik de software activeer die nog steeds bij Adobe wordt gedownload en waar jij 144 per jaar voor betaalt, tegen ik nu 90 euro.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
- MarcoEos70D
- Clublid
Ik heb het een aantal keren bij verschillende programma's overwogen, en me dan uiteraard steeds ingelezen. Te vaak kom je gebruikers tegen die na aanschaf van codes bij third party leveranciers problemen ervaren. Geen updates, niet meer werkende licenties, dubbel uitgegeven codes, een rondje over review-pagina's en consumenten fora levert een heleboel van dergelijke ervaringen op. Daarom is mijn afweging dan dat ik voor een dergelijk klein prijsverschil geen risico neem en gewoon direct bij de aanbieder zelf afsluit.
Maar fijn dat jullie in ieder geval met deze partij goede ervaringen hebben. Weet ik bij een vookomend geval in ieder geval waar ik als eerste zou kijken
Maar fijn dat jullie in ieder geval met deze partij goede ervaringen hebben. Weet ik bij een vookomend geval in ieder geval waar ik als eerste zou kijken

"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
-
OnlineReneG
- Clublid
- Contacteer:
Het klopt dat er heel veel malafide/illegale licentie-verkopers zijn, maar licentie2go(.com) is wel betrouwbaar. Ze krijgen ook heel veel positieve reviews. Ik heb er al tientallen licenties gekocht, die allen zonder problemen werkten. Ze geven zelfs instructies mee hoe je ze moet gebruiken. Je moet wel opletten dat je op de juiste site zit, er zijn zelfs sites geweest die hen na-aapten.
Ik was zelf overigens ook wat wantrouwend, en heb bij een paar leveranciers nagevraagd of dat legale licenties waren. De paar die antwoord gaven bevestigden dat dit in orde was, dus wat dat betreft vertrouw ik ze wel. Ze gaven echter geen toelichting op het business-model dat erachter zit, maar ja als leveranciers zelf aangeven dat het in orde is, waarom zou ik dan twijfelen? Het zijn kortingen die je bij de leverancier normaal zelf nooit krijgt, maar wel vaak in bundels of bij speciale acties. Dus het kan zeker de moeite waard zijn.
Ik was zelf overigens ook wat wantrouwend, en heb bij een paar leveranciers nagevraagd of dat legale licenties waren. De paar die antwoord gaven bevestigden dat dit in orde was, dus wat dat betreft vertrouw ik ze wel. Ze gaven echter geen toelichting op het business-model dat erachter zit, maar ja als leveranciers zelf aangeven dat het in orde is, waarom zou ik dan twijfelen? Het zijn kortingen die je bij de leverancier normaal zelf nooit krijgt, maar wel vaak in bundels of bij speciale acties. Dus het kan zeker de moeite waard zijn.
Spul waarmee je foto's maakt...