1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Klopt, zo camper zo eigenaar. Foto's met de eigenaren zijn nog interessanter. Als ik in de gelegenheid kom doe ik dat.MarcoEos70D schreef: ma jan 13 2025 3:20 pm Leuk idee voor een serie! Campers zijn echt blikvangers in het straatbeeld en zeggen vaak heel veel over de eigenaars. Wat ik dan weer heel grappig vind, is dat ik er een heel aantal direct herken![]()
Ik ken alle eigenaren, die hebben voor het dagelijkse vervoer een personenauto.SandorGora schreef: ma jan 13 2025 3:25 pm Nummer 1 is een twijfelgeval, de anderen zijn allemaal buscampers en wellicht in gebruik als dagelijkse auto. Je kunt bij de RWD een kenteken checken en zien of het een kampeerwagen is. Zo ja, dan voorziet de APV in de parkeer(on)mogelijkheid op straat (max 3 dagen?).
Merk en uitvoering? Of de eigenarenMarcoEos70D schreef: ma jan 13 2025 3:20 pm Wat ik dan weer heel grappig vind, is dat ik er een heel aantal direct herken![]()
Haha nee de bewuste campers. Ik rijd nogal veel in jouw buurt rondSkippy schreef: ma jan 13 2025 5:21 pmMerk en uitvoering? Of de eigenarenMarcoEos70D schreef: ma jan 13 2025 3:20 pm Wat ik dan weer heel grappig vind, is dat ik er een heel aantal direct herken![]()
![]()