Dag allemaal,
De laatste poll voor de maandopdrachten van 2024 is gesloten en dan is het weer tijd om uit de maandopdrachten van 2024 de mooiste foto te kiezen. Dat is zoals elk jaar een moeilijke opgave. Twaalf mooie foto's waar je een keus uit kan maken En allemaal zo verschillend!
Je mag gaan stemmen op één van de winnende foto's van de maandopdrachten uit 2024. De poll staat de komende drie weken open. Dus als je wilt stemmen, wacht dan niet te lang. De poll sluit op woensdag 12 februari rond 16.00 uur.
De twaalf foto's die de maandopdrachten van 2024 wonnen staan hier.
Veel kijkgenot bij het het nogmaals bekijken van de foto's en succes met het stemmen!
Groet, Jos
Jaarpoll Maandopdrachten 2024
-
- Maandopdrachten
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2024
Het draadje met de winnende foto's van 2024 is hersteld en er kan vanaf nu gestemd worden.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
- MarcoEos70D
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Ik heb gestemd, hierbij puur kijkend naar welke foto ik het mooist vond. Heb niet meer naar de thema’s gekeken. Mijn stem is naar de muisjes van Adriaan gegaan.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
- henkk
- Clublid
- Contacteer:
Ik ben nog altijd fan van (wijlen) Chuck Deely die vaak het begin van mijn werkdagen opvrolijkte dus daarom krijgt de (eerste) foto van Richard mijn stem.
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1? Of iets analoogs zoals F4S of FA?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
-
- Maandopdrachten
De poll voor de beste foto van de maandopdrachten van 2024 is gisteren geëindigd en de foto van augustus is door jullie gekozen als de mooiste foto van de maandopdrachten uit 2024! Ik ga de foto in het draadje met jaarwinnaars plaatsen.
Dank allemaal voor het stemmen en voor de maker (a3aanw) van harte gefeliciteerd

Dank allemaal voor het stemmen en voor de maker (a3aanw) van harte gefeliciteerd

Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl