MO januari 2025, Beoordelen foto's "Nat(tigheid)"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.
Plaats reactie

Welke foto bij het thema 'Nat(tigheid) verdient jouw stem?

Peiling eindigde op vr feb 21 2025 9:09 pm

TinoZ72
7
18%
wim hoppenbrouwers
1
3%
SandorGora
0
Geen stemmen
Hester
3
8%
Skippy
0
Geen stemmen
ErikReijnders
3
8%
Richard
0
Geen stemmen
Gerard de Zwaan
1
3%
annoh
0
Geen stemmen
JanSebastiaan
0
Geen stemmen
Geezzzke
0
Geen stemmen
MarcoEos70D
3
8%
René S64
3
8%
pimmetje
0
Geen stemmen
belinda
0
Geen stemmen
Tony D
0
Geen stemmen
CVB123456
9
23%
josti
0
Geen stemmen
kerkhofp
3
8%
aw123456
0
Geen stemmen
RGS
1
3%
Karina2
3
8%
Patrick
2
5%

Totaal aantal stemmen: 39

josti
Maandopdrachten
Maandopdrachten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

MO januari 2025, Beoordelen foto's "Nat(tigheid)"

Bericht door josti » za feb 01 2025 9:09 pm

Dag allemaal,

De eerste maandopdracht van 2025 zit er alweer op. Ondanks dat het thema 'Nat' al enkele jaren terug aanbod kwam, zijn er deze maand bij het thema 'Nat(tigheid)' -toch een subtiel verschil- veel en ook hele verschillende foto's geplaatst; een mooie start van het nieuwe jaar met maar liefst drie-en-twintig foto's! Alle drie-en-twintig geplaatste foto's doen mee in de poll om de eretitel 'foto van de maand' in de wacht te slepen. Het was deze maand wel lastig om alle exif boven water te krijgen. Puntje van aandacht voor inzenders! Alle deelnemers weer hartelijk dank voor jullie inspanning, creativiteit en deelname :thumbup: . De poll staat hierboven klaar om in te vullen. De foto's zijn te zien door op de link (verderop in dit bericht) te klikken. Bekijk en beoordeel de foto's. Let op dat er twee pagina's zijn met foto's. Door de verschillende interpretaties is het weer lastig om de beste, mooiste, meest aansprekende of meest ...... foto te kiezen. Vul maar in waar jij door gegrepen wordt. Het is weer aan jou om een keus te maken.
Breng je stem uit op de foto van jouw voorkeur. Je mag je stem zoals altijd motiveren, niet verplicht maar leuk en leerzaam voor de makers van de foto's.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 februari 2025 ongeveer 21.00 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Nat(tigheid)" vind je hier.
De winnende foto's van 2025 staan na afloop van de polls in een nog te maken draadje onder de kop 'Aankondigingen' van de Maandopdrachten.
De foto's die de maandopdrachten van 2017 tot en met 2024 hebben gewonnen, vind je via deze link in het archief van de Maandopdrachten. En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos

MarcoEos70D
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****

Re: MO januari 2025, Beoordelen foto's "Nat(tigheid)"

Bericht door MarcoEos70D » za feb 01 2025 9:41 pm

Ik dacht lang dat mijn stem naar Josti zou gaan, maar toen kwam Karina er nog even overheen… ;-)
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie

ErikReijnders
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door ErikReijnders » zo feb 09 2025 12:22 pm

leuk dat er veel te kiezen is, veel verschillende invasl hoeken. en dan wordt het wegstrepen. er waren voor mij meerdere kandidaat winnaars. uiteindelijk koos ik voor de foto die mij het meest verast heeft.
om niemand te beinvloeden benoem ik deze niet.
Nikon Coolpix a1000 Nikon D800, www.erikreijnders.nl

josti
Maandopdrachten
Maandopdrachten

Bericht door josti » do feb 20 2025 2:22 pm

Het lijkt er op dit moment op dat de strijd voor de mooiste foto van de maandopdracht van januari 2025 tussen twee foto's wordt uitgevochten.... maar de laatste twee dagen van de poll kan er natuurlijk nog een outsider met een eindsprint komen. Kortom, heb je nog niet gestemd, bekijk dan alle foto's nog eens rustig en breng je stem uit. Het kan nog tot morgenavond 21 februari. Rond 21.00 sluit de poll.
Succes en veel plezier bij het bekijken van de ingezonden foto's.

Denk ook aan de huidige maandopdracht 'Een detail'. Februari is een korte maand en voor je het weet is de inzendtermijn voorbij...
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl

josti
Maandopdrachten
Maandopdrachten

Bericht door josti » za feb 22 2025 4:35 pm

En de winnende foto van januari is de foto van Cornald Beek; hij verdiende de meeste stemmen en zijn zonnebril in een plas water is daarmee de foto van de maand januari 2025. Van harte gefeliciteerd Cornald! :clap:
Ik heb je een pb gestuurd voor de afhandeling van deze maandopdracht en jouw foto alvast in het draadje met winnende maandopdrachtfoto's van 2025 geplaatst

Plaats reactie

Terug naar “Maandopdracht”