Dag allemaal,
De poll voor de maandopdracht van december 2025 is gesloten en dus is het tijd om uit de winnende foto's van de maandopdrachten van 2025 de mooiste foto te kiezen. Dat is ieder jaar een moeilijke opgave want het zijn twaalf mooie en zeer verschillende foto's waar je een keus uit kan maken. Dit jaar mag je (net als de afgelopen maanden bij de maandopdracht) op twee foto's stemmen die jij het beste, mooiste, grappigste .... (of vul je eigen criteria maar in) vindt. Bekijk ze nog een keer goed en kies dan jouw twee favorieten.
Let op: druk pas op de stem-knop wanneer je de twee rondjes van je keuze hebt aangeklikt.
De poll staat de komende drie weken open. Dus als je wilt stemmen, wacht dan niet te lang. De poll sluit op woensdag 17 februari rond 15.30 uur.
De twaalf foto's die de maandopdrachten van 2025 wonnen staan hier.
Veel kijkgenot bij het het nogmaals bekijken van de foto's en succes met het stemmen!
Groet, Jos
Jaarpoll Maandopdrachten 2025
- MarcoEos70D
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2025
Gestemd, op de foto's die me -los van het thema- het meest aanspraken.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
-
josti
- Maandopdrachten

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2025
Er is nog weinig gestemd in deze jaarpoll zie ik net. Eigenlijk liep hij vanmiddag af, maar vanwege wat fysieke malheur was ik niet in de gelegenheid een reminder te plaatsen de afgelopen week. Vandaar nu een reminder en een verlening van de poll van twee dagen! Heb je nog niet gestemd…. dat kan nu nog tot en met 19 februari 15.45 uur. Kies jouw twee favorieten uit de twaalf winnende foto’s van de maandopdrachten van 2025! In de OP vind je de link naar de foto’s.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl