Moeras? Nee mos.
- Highlander
- Forumbeheerder

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Moeras? Nee mos.
Heel bijzonder
-
Karina2
- Redactie NCN Magazine

- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Fijn kleurenpalet.
Heb toevallig hetzelfde lensje zelf ook een paar weken geleden aangeschaft, maar nog niet uitgeprobeerd.
Leuk om jouw eerste resultaat hier te zien, vooral omdat ik ook maar heel weinig mensen ken die dit lensje hebben/gebruiken.
Heb toevallig hetzelfde lensje zelf ook een paar weken geleden aangeschaft, maar nog niet uitgeprobeerd.
Leuk om jouw eerste resultaat hier te zien, vooral omdat ik ook maar heel weinig mensen ken die dit lensje hebben/gebruiken.
-
Skippy
- Moderator

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Buiten mijn comfortzone, ik ben meer van realisme, maar desalniettemin kan ik dit waarderen. Leuk om creatief mee bezig te zijn!
-
Hester
- Clublid

- Ervaringsniveau: **
Ja het is een grappig ding maar wel moeilijk om mee om te gaan. Ik heb echt een statief nodig en ik heb nu ook een macrorail maar daar ben ik nog niet zo handig mee. Het hele plukje heb ik nu ook geplaatst omdat ik ook oefen met focusstacking.Karina2 schreef: za mar 07 2026 11:54 am Fijn kleurenpalet.
-
Hester
- Clublid

- Ervaringsniveau: **
Maar dit is toch realisme alleen zie je het niet met het blote oog. Dat vind ik nu zo geinig. Er gaat een wereld voor me open.Skippy schreef: za mar 07 2026 11:56 am ik ben meer van realisme, maar desalniettemin kan ik dit waarderen. Leuk om creatief mee bezig te zijn!