2026-05-23 Foto's en reacties - Voorjaar in Keulen
-
josti
- Maandopdrachten

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: 2026-05-23 Foto's en reacties - Voorjaar in Keulen
Wat een heerlijk draadje om te bekijken; prachtige en leuke foto’s hebben jullie gemaakt!
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
- the_cyberspace
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Het heeft even geduurd maar hier dan mijn bijdrage aan deze zeer leuke en gezellige dag! De warmte ben ik dan ook al vergeten...
Wat een gave platen komen hier voorbij zeg en ook Maurice weer natuurlijk in z'n eigen stijl, mijn complimenten hoor! En de complimenten aan iedereen natuurlijk! Het was best wel warm he? Oja, dat was ik alweer vergeten...
Goed... Sandra & Maurice, bedankt weer voor alles want het was weer tot in de puntjes geregeld hoor! En ieder bedankt voor de gezelligheid, deed me erg goed!
Oke, komt ie dan he:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Ik heb er (zoals gewoonlijk nog meer) en deze kan je hier allemaal bekijken: https://www.rf-fotografie.nl/fotoalbum/ ... ar-keulen/
Ik ben onlangs overgestapt van Flickr naar een eigen website, mijn Flickr pagina bestaat nog wel maar ben dus de overstap aan het maken. Hopelijk gaat dit goed en ook met het plaatsen van dit bericht. Het is nog even uitproberen allemaal...
Wat een gave platen komen hier voorbij zeg en ook Maurice weer natuurlijk in z'n eigen stijl, mijn complimenten hoor! En de complimenten aan iedereen natuurlijk! Het was best wel warm he? Oja, dat was ik alweer vergeten...
Goed... Sandra & Maurice, bedankt weer voor alles want het was weer tot in de puntjes geregeld hoor! En ieder bedankt voor de gezelligheid, deed me erg goed!
Oke, komt ie dan he:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Ik heb er (zoals gewoonlijk nog meer) en deze kan je hier allemaal bekijken: https://www.rf-fotografie.nl/fotoalbum/ ... ar-keulen/
Ik ben onlangs overgestapt van Flickr naar een eigen website, mijn Flickr pagina bestaat nog wel maar ben dus de overstap aan het maken. Hopelijk gaat dit goed en ook met het plaatsen van dit bericht. Het is nog even uitproberen allemaal...
-
Maurice
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Roy, goed dat je weer beelden plaatst en het is een prima serie geworden. Ik zie dat je werkt met doorkijkjes, beeld-in-beeld gebruikt (foto 7) en daarnaast af en toe bewust wijd open fotografeert! Leuk om te zien dat jij in het museum onderwerpen hebt gevonden die ik zelf helemaal over het hoofd heb gezien (met name op je website).