He Maurice, mooie series hoor! Alleen foto 12 van de eerste serie, daar staan wel heel vage personen op. Moeten we die kennen??
(Duik, duik)
2026-05-30 reacties en foto’s wandeling Antwerpen
- gvdnberg
- Webredactie

- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: 2026-05-30 reacties en foto’s wandeling Antwerpen
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
-
Maurice
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: *
Erg leuk om te lezen dat de Antwerpse beelden zo goed ontvangen worden. Ik fotografeer vooral op gevoel en probeer daarbij mijn eigen kijk op zaken vast te leggen.
Fijn om te lezen dat jullie daarin iets herkenbaars of inspirerends zien.
Dank voor de mooie reacties.
Fijn om te lezen dat jullie daarin iets herkenbaars of inspirerends zien.
Dank voor de mooie reacties.
-
Karina2
- Redactie NCN Magazine

- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Vage types, maar niet onguregvdnberg schreef:He Maurice, mooie series hoor! Alleen foto 12 van de eerste serie, daar staan wel heel vage personen op. Moeten we die kennen??
(Duik, duik)

-
Gemmageluk60
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Smakelijk verhaal, benieuwd bij welk deurtje ze gaan oppoppenHenk schreef: zo mei 31 2026 10:37 pm Na de leuke wandeling door Antwerpen, wil ik als bestuurslid toch even iets meer vertellen over onze regiocoördinatoren. Zij hebben de belangrijke taak om een mooie wandeling te begeleiden en dragen de zorg over onze deelnemers. Dat brengt een hoop verantwoordelijkheid met zich mee en zeker in het buitenland wil je echt op alles voorbereid zijn. Daarom kiezen we er soms voor om voor de zekerheid ...
1. Een reserve regiocoördinator mee te sturen
2. En net op het moment dat je denkt "waar is de (reserve) regiocoördinator als je hem nodig hebt ....."
3. ... dan popt deze op uit het niets
Nu denk je misschien: hoe bereidt zo'n regiocoördinator zich nu voor op een stadswandeling? Daarvoor hebben ze een apart toegangsdeurtje tot de stad waar we deze wandeling maken.
4. Na afloop van de wandeling sturen we ze wel weer door dat deurtje naar binnen, hoewel het af en toe wel een beetje proppen is.
Na de zomer komen ze in een andere stad via zo'n deurtje weer naar buiten om een volgende stadswandeling voor te bereiden.
Hans en Jolanda hartelijk dank voor deze leuke stadswandeling. Alle deelnemers dank voor de gezellige dag. En speciale dank aan Maurice die, ondanks het feit dat hij zich er bijzonder op verheugd had om samen met Sandra naar een creabeurs te gaan, zich heeft opgeofferd om Hans en Jolanda bij te staan als reserve regiocoördinator.
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
- hans1956
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Geweldig wat een pracht platen komen hier voorbij. Ik ben super trots op jullie. Jullie hebben Antwerpen op een geweldige wijze op de plaat gezet! Super en mijn complimenten.
Ik zal zeer binnenkort wat van mijn plaatjes laten zien… Heb er nog geen tijd voor vrij kunnen maken…
Ik zal zeer binnenkort wat van mijn plaatjes laten zien… Heb er nog geen tijd voor vrij kunnen maken…