2026-06-20 Nikon Noordwest Foto Festival. drieluik
- ErikReijnders
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: 2026-06-20 Nikon Noordwest Foto Festival. drieluik
De inzendtermijn is voorbij. De drieluiken die er nu op staan gaan naar de jury. In het komende clubblad kunnen jullie allemaal de uitslag gaan lezen. Iedereen dank voor zijn of haar deelname. En wie weet tot een volgende foto uitdaging. Met of zonder wedstrijd element.
Nikon Coolpix a1000 Nikon D800, www.erikreijnders.nl
-
Michel0604
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: 2026-06-20 Nikon Noordwest Foto Festival. drieluik
Beste deelnemers aan de fotowedstrijd die verbonden was aan het Nikon Noordwest Fotofestival. De inzendtermijn was al even verstreken. Inmiddels heeft ook de jury zijn belangrijke werk gedaan. Met als gevolg dat wij van de organisatie op de hoogte zijn van de uitslag.
Die ik hier niet met jullie ga delen...
Wat ik wel kan aangeven is dit: de vier winnaars van de verschillende prijzen heb ik inmiddels per mail op de hoogte gebracht. Geen mail ontvangen? Dan wordt je heel erg bedankt voor je bijdrage, maar heeft de jury een andere keus gemaakt.
Nu kan ik me voorstellen dat jullie nieuwsgierig zijn naar de namen van de 4 winnaars. Maar daarvoor moeten jullie nog even wachten. In het volgende nummer van het Nikon Club Nederland Magazine, wordt de uitslag met onderbouwing met jullie gedeeld.
Kortom: alle deelnemers aan het Festival en aan de wedstrijd: heel erg bedankt voor jullie inzet en deelname. Het was een groot genoegen om dit alles met jullie te delen. Wellicht tot een volgende keer.
Mede namens Erik
Michel
Die ik hier niet met jullie ga delen...
Wat ik wel kan aangeven is dit: de vier winnaars van de verschillende prijzen heb ik inmiddels per mail op de hoogte gebracht. Geen mail ontvangen? Dan wordt je heel erg bedankt voor je bijdrage, maar heeft de jury een andere keus gemaakt.
Nu kan ik me voorstellen dat jullie nieuwsgierig zijn naar de namen van de 4 winnaars. Maar daarvoor moeten jullie nog even wachten. In het volgende nummer van het Nikon Club Nederland Magazine, wordt de uitslag met onderbouwing met jullie gedeeld.
Kortom: alle deelnemers aan het Festival en aan de wedstrijd: heel erg bedankt voor jullie inzet en deelname. Het was een groot genoegen om dit alles met jullie te delen. Wellicht tot een volgende keer.
Mede namens Erik
Michel