WOEF WOEF!!Ruud_388 schreef:En toen zag ik deze opeens verschijnen
Helemaal in de wolken..... (Verzameltopic)
- Fera Albi
- Clublid
Re: Helemaal in de wolken..... (Verzameltopic)
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
Prachtige wolken allemaal...., laat ik ook geheel in de wolken zijn.

en gelijk nog maar een wolkje....

met de groet van Paul

en gelijk nog maar een wolkje....

met de groet van Paul
- anita.v
- Forumlid
- Contacteer:
In dit draadje al prachtige wolken foto's zien passeren, zelfs een prachtige foto met een regenboog.
Een foto met regenboog is me nog nooit gelukt. Als ik al eens een regenboog zie, heb ik geen fototoestel bij!
Hier nog een wolken foto van mij...
Frankrijk, Normandië: Lion sur Mer

Een foto met regenboog is me nog nooit gelukt. Als ik al eens een regenboog zie, heb ik geen fototoestel bij!
Hier nog een wolken foto van mij...
Frankrijk, Normandië: Lion sur Mer

D700 + objectieven tussen 14mm en 200mm + flitslicht
http://www.flickriver.com/photos/ajev/p ... teresting/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickriver.com/photos/ajev/p ... teresting/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Gisteravond zag ik dit in de wolken....

Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Ik heb vanmorgen nog even vlug paar fotos geschoten voor ik ging werken.
zonsopgang foto, bewerkt meer blauw en rood gegeven.

Tamron 10-24 sec.1/2.5 F 13 Iso 100
zonsopgang foto, bewerkt meer blauw en rood gegeven.

Tamron 10-24 sec.1/2.5 F 13 Iso 100
- pietje-nukem
- Forumlid
Renecita, Hollandser kan het niet
mooi en lekker fris!
Gr.
Paul

Gr.
Paul
D-90s schreef:Ik kwam vandaag nog iemand tegen die ook helemaal in de wolken is, vuurwolkjes welteverstaan...![]()
![]()
Groeten Eelco
Waanzinnige plaat Eelco, lijkt bijna niet echt als je snapt wat ik bedoel. Dat vuur zo geconcentreerd, de spetters, echt alles klopt.

Mijn complimenten.
gr marijke-s
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
een mooie zonsondergang gezien, met een dikke wolkenpartij.( de "dustbunnies" waren vogels, maar even weggepoetst)

gr Marco

gr Marco
Laatst gewijzigd door MarcoD750 op wo sep 02 2009 3:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
- Fera Albi
- Clublid
@Mike,
Mooi, gouden randjes van de wolken komen mooi terug in het water...
@Marco,
Silhouet van de bomen vult de compositie mooi aan. (wel twee joekels "dustbunnies" linksboven?)
Mooi, gouden randjes van de wolken komen mooi terug in het water...
@Marco,
Silhouet van de bomen vult de compositie mooi aan. (wel twee joekels "dustbunnies" linksboven?)
Met de groeten van Hans.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Wolkenfoto's dacht ik daar moet ik eens op letten.
Maar toen herinnerde ik mij een foto vanuit het vliegtuig genomen eind vorig jaar net voor de landing op Tenerife.
Deze foto kreeg een aparte breking van het licht (denk ik), door het gebruik van de polafilter en de hoek waarop de zon in het objectief scheen.
De blauwe zee kreeg een goudgele tint, en ik kon de foto niet in de prullenbak gooien.
Geen wereldfoto, maar och doe ik toch ook mee met de wolkenverzameling

vrgr
Tiny
Maar toen herinnerde ik mij een foto vanuit het vliegtuig genomen eind vorig jaar net voor de landing op Tenerife.
Deze foto kreeg een aparte breking van het licht (denk ik), door het gebruik van de polafilter en de hoek waarop de zon in het objectief scheen.
De blauwe zee kreeg een goudgele tint, en ik kon de foto niet in de prullenbak gooien.
Geen wereldfoto, maar och doe ik toch ook mee met de wolkenverzameling

vrgr
Tiny
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wereldfoto, Tiny! Maak n flickr aan en post m in wat groepen, wedden dat ie populair wordt!
Afgelopen weekend op het Gideon festival hier in groningen ook erg aparte wolken...

En nog een dubbele regenboog als toetje:

Afgelopen weekend op het Gideon festival hier in groningen ook erg aparte wolken...

En nog een dubbele regenboog als toetje: