Super leuk weer foto's van je te zien in deze stijl! Je weet hoe ik erover denk

Mooei foto's en die Vivitar 105 is ook heel erg top objectief!
Grtn, Peter
Moet je je toch maar eens vaker niet met sportfotografie bezig houdenpietje-nukem schreef:Omdat ik tegenwoordig als sportfotograaf bezig mag zijn, is het een tijd geleden dat ik mijn "normale" foto's heb gemaakt.
Door al jullie mooie foto's in dit topic ben ik er vandaag maar weer eens op uit gegaan met m'n Vivitar Series 1 105mm F2.5.
Pieter
Was wel weer even inkomen maar na een kwartiertje lopen zag ik weer een paar interessante beelden voor mestrangeartefact schreef:Hey Pieter!
Super leuk weer foto's van je te zien in deze stijl! Je weet hoe ik erover denk
Mooei foto's en die Vivitar 105 is ook heel erg top objectief!
Pjerry schreef:
Moet je je toch maar eens vaker niet met sportfotografie bezig houden.
Hhaha jawel hoor, fijne platen Willem. Valt me niks tegen!!Melliw schreef:Kennen jullie de Kiron 105mm ook dan?![]()
Wel eens van gehoord jaMelliw schreef:Kennen jullie de Kiron 105mm ook dan?![]()
Wat bedoel je met iets te onrustig.. in de onscherpte.. Dat er teveel in gebeurd?pietje-nukem schreef:Ruudje, die 2e... PERFECT!
Ook de laatste kan mij wel boeien.
Mooie scherpte / onscherpte ( maar misschien iets te "onrustig" in de onscherpte)
Ga je een hoop plezier van beleven.
Pieter
Het enigste waar ik niks aan gedaan heb is de belichting, deze komt zo uit camera... Ik heb wel de RAW nabewerkt in cs4,, kleuren tinten, contrast scherpte etc..strangeartefact schreef:@Ruudje, fijne platen, heb je veel aan de schuifjes getrokken in nabewerking? Of is dit zo uit de camera?
@henkk, mooi he die 1:1.2, ooit hoop ik ook......
Peter