Berichtdoor Gert Wagelaar » zo mei 17 2009 12:11 am
Mijn woon/werk, werk/werk autootje, ook heel geschikt voor fototochten, bloed snel door laag gewicht en veel PK’s uit de mooist zescilinder van BMW, de 3 liter.
Wordt vaak gespot in Laren. Er is daar een kruising in het centrum, waar je al het mooist (auto’s) van Het Gooi kan zien langskomen. De carspotters staan er vaak op zaterdagmiddag. Had hem hier al eerder verwacht.
Gespot in de Ardennen (Durbuy) twee maanden geleden.
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Dit aanvankelijke zwarte polootje van mijn dochter, was vorig jaar het doelwit van het veronicaprogramma "de grote beurt".
Helaas is het niet in beeld te brengen in een foto wat er allemaal aan veranderd is, maar geloof me het is een gave bak geworden
Marcel, ik kan je geen PB meer verzenden.
Hij geeft hier aan dat je niet meer geregistreerd bent als gebruiker, of de PB functie hebt uitgeschakeld.
Mail me even naar info@jordycaris.nl met je eigen emailadres, zodat ik je terug kan mailen!
"Imagination is far more important than knowledge"
Huh ... XJ-XJ-XJ, een kenteken moet toch sowieso uit 2 of 3 cijfers bestaan, of heb je het kenteken bewerkt? Of is de RDW weer aan een nieuwe reeks kentekens begonnen. Is overigens wel een vette bak, ik wil hem ook hebben alleen dan in de witte uitvoering.