staar je niet blind op full-frame. Met een D300 en kennis van Nef-nabewerking maak jij gegarandeerd prachtige foto's
Introductie D3 (FX (FF) en DX), D300 en nieuwe objectieven
- Fera Albi
- Clublid

Dat komt dan goed uit Gerrit,
Kun je de hele lange winter nog heerlijk wikken en wegen, dubben en in dubio staan.
Enneuhh, je weet het toch dat voorpret minstens zo leuk is?
Succes met dubben!
Hans
Kun je de hele lange winter nog heerlijk wikken en wegen, dubben en in dubio staan.
Enneuhh, je weet het toch dat voorpret minstens zo leuk is?
Succes met dubben!
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
-
GdP
Hallo Skippy,Skippy schreef:Gerrit,
staar je niet blind op full-frame. Met een D300 en kennis van Nef-nabewerking maak jij gegarandeerd prachtige foto's
Het gaat mij meer om wat ik allemaal mee moet sjouwen.
Zeker 95% van mijn foto’s maak ik met mijn 28-70mm objectief. En wanneer ik dat voorzie gaat ook de 17-35mm mee. Stap ik over naar DX, dan zal die 17-35 altijd mee moeten, en misschien ook nog een 12-24 mm?
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de 80-200mm en een SB-800. Moet ik weer naar een andere rug tas. Met nog meer gewicht op je rug. Plus een Manfrotto statief.
Of ik moet gewoon de groothoek kant digitaal gewoon vergeten en daar mijn F6 voor gebruiken, maar dan zonder grip.
We zullen eerst maar eens de testrapporten afwachten van de beide nieuwe Nikon camera’s.
Ik heb gewoon te veel rommel.
Gerrit
-
GdP
-
John Sentani
De eerste prijzen zijn bekend!!!
Met voorinschrijving D3 € 3596,= en D300 € 1398,=, beide prijzen exclusief BTW.
Zie http://www.eyesonmedia.nl/algemeen/
Garoeten Irwan
Met voorinschrijving D3 € 3596,= en D300 € 1398,=, beide prijzen exclusief BTW.
Zie http://www.eyesonmedia.nl/algemeen/
Garoeten Irwan