VreemdNoitie schreef:Het is een Nikon AF-S 55-200mm f/4-5.6 VR DX
De donkere randen weet ik eigenlijk niet, was me nog niet echt opgevallen (omdat ik alleen naar de witte wolk heb gekeken denk ik) maar alle andere foto's die ik heb gemaakt vandaag hebben het niet. Ik stond hier wel behoorlijk in de schaduw, maar of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet.
Wellicht zat de zonnekap er niet goed op?Kroontje schreef:VreemdNoitie schreef:Het is een Nikon AF-S 55-200mm f/4-5.6 VR DX
De donkere randen weet ik eigenlijk niet, was me nog niet echt opgevallen (omdat ik alleen naar de witte wolk heb gekeken denk ik) maar alle andere foto's die ik heb gemaakt vandaag hebben het niet. Ik stond hier wel behoorlijk in de schaduw, maar of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet.
Ik gebruikte ook deze lens, maar heb dit bij mij ook nog nooit gehad.
Heel erg mooi!TRP schreef:In dit draadje staat ook al een foto van dezelfde middag, hieronder nog een 'helemaal in de wolken' foto![]()
Wat moet ik daar nou van denken. Je bent geniaal, maar hebt het zelf niet door...Jolanda schreef:@Patrick: heb ik goed gezien hè! Moet bekennen dat ik de kleurverdeling niet had gezien, pas nadat jij de opmerking plaatste. Ik heb alleen de wolk rechts in de gaten gehouden, omdat ik de foto met dit topic in mijn achterhoofd wilde maken.
Het levert inderdaad rommel op.... Welk effect probeer je te bereiken?selcuk schreef:Gelijk even gerommeld met Split Tone.