Rugzak

Discussies over ons favoriete merk
Shamrock
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door Shamrock » ma jun 23 2008 7:12 pm

MennoA schreef: Waar is deze te bestellen? Ik kan op de bekende sites ze namelijk niet zo snel vinden.

Lang leve Google :)
Bij vlagen ben ik geniaal..... Helaas is het hier altijd windstil!.

MennoA

Bericht door MennoA » ma jun 23 2008 7:19 pm

Dank je shamrock, hij is gewoon bij konijn tekoop. Pluis je voor nix de website uit :(

MrkB

Bericht door MrkB » di jul 01 2008 3:39 pm

Jeedepee schreef:Ik heb sinds enige tijd een Naneu Pro Alpha, een relatief onbekend merk met een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan deze zeker aanbevelen. Mijn D60, 18-55VR, 55-200VR, filter, cullman statiefje gaan er in en dan is er nog veel ruimte over.

Zie hier
Ik heb deze tas ook, bij mij zitten er in het cameravak:
- D70
- 50mm f1.8
- 17-50mm f2.8
- 28-105 f3.5/f4.5
- 70-300mm APO
- Lader + Kabel
- Afstandsbediening ;)
- Geheugenkaartjes

Dit betekent dat er dus in het hoofdvak en het voorvak meer dan genoeg ruimte over is voor andere spullen zoals kleding, iets te eten/drinken etc etc.

Statief kan je aan de zijkant binden via een hele ingenieuze oplossing ;-). Gewoon een goede tas voor erg weinig geld.

Ik heb ook de Delta, dit is een shoudertas waar minder ruimte in zit, maar nog steeds genoeg om in ieder geval mijn camera, telelens en standaardlens mee te nemen.

jbrood

Bericht door jbrood » di jul 01 2008 3:54 pm

Ik heb de rugzak van dixons, is volgens mij uit de crumplerfabriek, en hij bevalt prima.
Voordeel is ook dat hij niet opvalt als fototas!

Jens Govaert

Bericht door Jens Govaert » di jul 01 2008 6:50 pm

Voila, net terug van de winkel, en heb voor een goede 70 euro een lowe pro slingshot 100 gekocht...

Ik krijg er mijn camera en extra lensje in, maar ook niet meer... MAAr hij is heel comfortabel, en o zo compact!

Zatoichi

Bericht door Zatoichi » wo jul 09 2008 2:21 pm

Ik heb sinds 2 weken een Fastpack 350. Ik vindt hem erg handig. De slingshot methode waarbij je de camera eruit kan tillen zonder de tas op de grond te moeten zetten werkt erg goed.

De 350 is wel erg groot... Ik heb deze gekozen omdat ik een forse camera heb (S2 pro + grip : hoogte 17,5 cm). Past precies.
Een camera zonder grip past makkelijk in de kleinere versies.

Snah
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Snah » wo jul 09 2008 8:09 pm

Gebruik zelf een schoudertas van Billingham : http://www.billingham.co.uk/pages/index.php
Snel toegankelijk, waterdicht en zeer duurzaam ( niet goedkoop)
Ben er zeer tevreden mee

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”