Nikon, Nikon, Nikon, Ni.....Canon, Nikon, Nikon
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Bauke,
ik denk dat MikeMix reageert op een eerdere opmerking van mij, namelijk dat ik niet 1 vrouwelijke fotograaf op de diverse foto's vanuit Bejing heb gezien. Dat vond ik gewoon opvallend tussen die honderden mannelijke fotografen.
Jolanda
ik denk dat MikeMix reageert op een eerdere opmerking van mij, namelijk dat ik niet 1 vrouwelijke fotograaf op de diverse foto's vanuit Bejing heb gezien. Dat vond ik gewoon opvallend tussen die honderden mannelijke fotografen.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- Christiaan
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Zoals zo vaak: size matters....Wat wel opvalt is dat de Nikon lenzen ook net iets langer zijn.
Lijkt me nou helemaal niks aan met z'n allen in zo'n vak met van die
kanonnen zitten. Vinnut ook niet zo gek dat het bijna allemaal mannen zijn...
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
leuk blaas orkest zo met al die toeters
pas een pers fotograaf over de vloer gehad die had de dure vr lensen gewoon los in de koffer liggen ik zeg tegen hem dat doe je toch niet
ach het is gereedschap voor me zijn ze stuk lever ik ze in en krijg ik nieuwe
bij verlies ook maar hij wou er niet 1 verliesen bij mij in de gang ook niet tegen beloning
pas een pers fotograaf over de vloer gehad die had de dure vr lensen gewoon los in de koffer liggen ik zeg tegen hem dat doe je toch niet
ach het is gereedschap voor me zijn ze stuk lever ik ze in en krijg ik nieuwe

bij verlies ook maar hij wou er niet 1 verliesen bij mij in de gang ook niet tegen beloning

- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Grappige discussie. Ik zie dat ook met Macs en Peecee's (raden wat ik heb
).
Laatst deed ik wat motorsport in Spanje, daar was Canon in ruime meerderheid (was toen ook in het mediacentrum waar veel fotografen hun camera's op tafel zetten). In Assen later die maand was er wel meer Nikon (NL?) hoewel nog steeds niet in de meerderheid (50-50 schat ik).

Laatst deed ik wat motorsport in Spanje, daar was Canon in ruime meerderheid (was toen ook in het mediacentrum waar veel fotografen hun camera's op tafel zetten). In Assen later die maand was er wel meer Nikon (NL?) hoewel nog steeds niet in de meerderheid (50-50 schat ik).
klijnfotografie.com
Tuurlijk schieten mannen beter....Pruimpit schreef:Wat probeer je daar subtiel te zeggen Mikemix.. zijn mannen betere fotografen?![]()
Had ik niet van jouw verwacht
Nee, beetje vreemd dat het een mannenwereld is die sportfotografie, dat verbaasd mij zeker, hopelijk toch niet alleen omdat de apparatuur zwaar is?
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar dat gewicht zou me echt niet tegen houden als ik een mooie kans kreeg om te fotograferen met zo'n toeter. Ik zou dan wel in zijn voor het fotograferen van natuur of architectuur, maar geen sport. Misschien wel omdat ik sport een van de moeilijkste takken van fotografie vind en ook veel minder interessant.mikemix schreef:Tuurlijk schieten mannen beter....Pruimpit schreef:Wat probeer je daar subtiel te zeggen Mikemix.. zijn mannen betere fotografen?![]()
Had ik niet van jouw verwacht
Nee, beetje vreemd dat het een mannenwereld is die sportfotografie, dat verbaasd mij zeker, hopelijk toch niet alleen omdat de apparatuur zwaar is?
Groetjes, Marianne