D300 firmware-update 1.10
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: D300 firmware-update 1.10
Dat sloeg op de zin die erboven stond:
Het probleem dat leidde tot een afwijkende weergave als Beeld terugspelen was ingesteld op Aan en op de inzoomknop werd gedrukt direct na een opname met de volgende instellingen, is opgelost.
・ Beeldkwaliteit: NEF (RAW) + JPEG
・ NEF (RAW)-opname: compressie zonder verlies of gecomprimeerd
・ Beeldgrootte: Klein of Middel
Het probleem dat leidde tot een afwijkende weergave als Beeld terugspelen was ingesteld op Aan en op de inzoomknop werd gedrukt direct na een opname met de volgende instellingen, is opgelost.
・ Beeldkwaliteit: NEF (RAW) + JPEG
・ NEF (RAW)-opname: compressie zonder verlies of gecomprimeerd
・ Beeldgrootte: Klein of Middel
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
De optie Copyrightinformatie is toegevoegd aan het setup-menu. Als Copyrightinformatie is ingeschakeld, wordt het copyrightsymbool (©) weergegeven in de opname-informatieweergave.
Dit snap ik niet. Ik kan twee keer mijn naam invoeren, bij fotograaf en copyright, en dat staat dan in de exif. Copyrightinformatie is ingeschakeld. Maar wat wordt bedoeld met copyrightsymbool (©) wordt weergegeven? Ik kan dit nergens vinden.
Dit snap ik niet. Ik kan twee keer mijn naam invoeren, bij fotograaf en copyright, en dat staat dan in de exif. Copyrightinformatie is ingeschakeld. Maar wat wordt bedoeld met copyrightsymbool (©) wordt weergegeven? Ik kan dit nergens vinden.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Als je bij copyright bijv een bedrijfsnaam o.i.d. invult wordt in de exif automatisch het © symbooltje toegevoegd, je kan niet zelf dit symbooltje toevoegen. :)
-
- Clublid
Ik heb gekeken in de exif en zie alleen een naam staan en geen symbool.M.Oorthuis schreef:Als je bij copyright bijv een bedrijfsnaam o.i.d. invult wordt in de exif automatisch het © symbooltje toegevoegd, je kan niet zelf dit symbooltje toevoegen. :)
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
In de exif die je bekijkt op de PCwil schreef:Ik heb gekeken in de exif en zie alleen een naam staan en geen symbool.M.Oorthuis schreef:Als je bij copyright bijv een bedrijfsnaam o.i.d. invult wordt in de exif automatisch het © symbooltje toegevoegd, je kan niet zelf dit symbooltje toevoegen. :)
-
- Clublid
Ik kijk in de exif via photoshop of opanda. Wilde een screenshot toevoegen, maar ik zie tot mijn verbazing niet meer hoe je foto's moet toevoegen sinds de forum update.
Smily's zijn ook verdwenen.
En de BBCode staat wel aan in mijn profiel. Maar bij dit bericht staat dat de BBCode uit staat.
Smily's zijn ook verdwenen.
En de BBCode staat wel aan in mijn profiel. Maar bij dit bericht staat dat de BBCode uit staat.
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Helaas plaatst Nikon geen update van de handleiding waarin e.e.a. beschreven staat....
In ieder geval niet op de Nikon.nl site.
Jammer, of is het normaal dat Nikon dit niet doet.
Was me ook al opgevallen bij de handleiding van de SB-800.
Jammer, of is het normaal dat Nikon dit niet doet.
Was me ook al opgevallen bij de handleiding van de SB-800.
- Jur
- Forumlid
- Contacteer:
http://www.nikon-euro.com/kdb/en/2008/2 ... mUp_nl.pdfV70ORD5 schreef:Helaas plaatst Nikon geen update van de handleiding waarin e.e.a. beschreven staat....
-
- Clublid
Dus toch een handleiding.
Alleen wordt ik er niet veel wijzer van. Er wordt niet gesproken over een copyright symbool. Alleen maar over naam invullen. En tot zover was ik ook al gekomen.
Alleen wordt ik er niet veel wijzer van. Er wordt niet gesproken over een copyright symbool. Alleen maar over naam invullen. En tot zover was ik ook al gekomen.
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
@Jur,
Bedankt, maar hoe kom jij op die site? Als ik naar Nikon-europe ga, kom ik toch weer op nikon.nl uit.
Bedankt, maar hoe kom jij op die site? Als ik naar Nikon-europe ga, kom ik toch weer op nikon.nl uit.
- Jur
- Forumlid
- Contacteer:
Gewoon via http://www.nikon.nl/home/nl_NL/homepage/broad/site.html , vervolgens naar Support, Firmware update, D300 firmware update 1.10 (in mijn geval voor Windows). Halverwege de pagina is een link te vinden naar de handleiding pdf http://www.nikon-euro.com/kdb/en/2008/2 ... mUp_nl.pdfV70ORD5 schreef:@Jur,
Sorry voor feit dat de opmaak niet juist is (BBCode staat uit en ik krijg deze in dit bericht niet aan).Jur schreef:http://www.nikon-euro.com/kdb/en/2008/2 ... mUp_nl.pdfV70ORD5 schreef:Helaas plaatst Nikon geen update van de handleiding waarin e.e.a. beschreven staat....
Toevoeging van Patrick: onder het bericht stond "Schakel BBCode uit" aangevinkt. Ik neem aan dat jullie die optie ook hebben...
Jur,
Dank je voor deze link. Kon de Nederlandse versie nog niet vinden.
Groet, Andre
Was er een paar maanden geleden niet ook al een update voor de D300?
Dit topic komt me zo bekend voor?! Vooral de eerste berichten, lijkt wel of ik het al gelezen had?
Dit topic komt me zo bekend voor?! Vooral de eerste berichten, lijkt wel of ik het al gelezen had?
Teun,Teun schreef:Was er een paar maanden geleden niet ook al een update voor de D300?
Ja, dat kan kloppen, echter toen voor firmware 1.03
Groet, Andre
het "(c)" teken (copyright) verschijnt indien je het veld in copyright -information hebt gevuld (met bv je naam/site).
Indien je dan op de linkerzijde van de camera de toets met het sleuteltje indrukt, komt normaliter
het overzicht-scherm van de camera-instellingen naar voren (met voorkeur-programm PSAM, diafragma/sluitertijd).
En nipt boven de 'lichtmeter' komt het (c) te staan....
C' est tout! :)
Indien je dan op de linkerzijde van de camera de toets met het sleuteltje indrukt, komt normaliter
het overzicht-scherm van de camera-instellingen naar voren (met voorkeur-programm PSAM, diafragma/sluitertijd).
En nipt boven de 'lichtmeter' komt het (c) te staan....
C' est tout! :)