Twitter

Discussies over ons favoriete merk
Mark Verheijen

Re: Twitter

Bericht door Mark Verheijen » vr jun 12 2009 8:02 am

George Fennes schreef:Er is nog niemand die Brenzef sinds zijn oproep op 14 mei met argumenten heeft kunnen overtuigen van het nut van Twitter :mryellow:
Daar moet ik dan de conclusie uit trekken dat het zonde van m'n tijd is :twisted:
Nee zoals het er nu voorstaat zal je mij daar niet zien :ugeek:

Groetjes George :D
Niet alles hoeft enig nut dan vermaak te hebben toch? Juist.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door George Fennes » vr jun 12 2009 9:08 am

rocksoff schreef:
George Fennes schreef:Er is nog niemand die Brenzef sinds zijn oproep op 14 mei met argumenten heeft kunnen overtuigen van het nut van Twitter :mryellow:
Daar moet ik dan de conclusie uit trekken dat het zonde van m'n tijd is :twisted:
Nee zoals het er nu voorstaat zal je mij daar niet zien :ugeek:

Niet alles hoeft enig nut dan vermaak te hebben toch? Juist.
Oké nu snap ik het.
het kost kostbare tijd en energie en je krijgt er alleen vermaak voor terug :wink:
Dat is duidelijk, maar wat zijn nu de nadelen van Twitter?

Blijf het objectief bekijken

wil
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door wil » vr jun 12 2009 9:21 am

Ik snap dat niet. Waarom moet je berichtjes intikken zodat de hele wereld kan lezen wat je doet. Hoeveel tijd besteed Maxine Verhagen wel niet per dag aan Twitter en kan hij deze tijd niet beter besteden aan zijn eigenlijke werk? Ik heb dat ook met Hyves. Al dat zinlose geleuter wat ik mijn zoon op zo'n hyvespagina zie intikken. Wel handig voor de pers, een ramp met iemand en het hele profiel en foto geplukt van Hyves staat in de krant.
Of wordt ik te oud voor deze wereld? :frown:

George Fennes
Clublid
Clublid

Bericht door George Fennes » vr jun 12 2009 3:29 pm

wil schreef:Ik snap dat niet. Waarom moet je berichtjes intikken zodat de hele wereld kan lezen wat je doet. Hoeveel tijd besteed Maxine Verhagen wel niet per dag aan Twitter en kan hij deze tijd niet beter besteden aan zijn eigenlijke werk? Ik heb dat ook met Hyves. Al dat zinlose geleuter wat ik mijn zoon op zo'n hyvespagina zie intikken. Wel handig voor de pers, een ramp met iemand en het hele profiel en foto geplukt van Hyves staat in de krant.
Wil je maakt mij weer blij, eindelijk weer iemand die al die onzin ook niet ziet zitten :P

Blijf het objectief bekijken

vulture
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door vulture » vr jun 12 2009 3:42 pm

wil schreef:Ik snap dat niet. Waarom moet je berichtjes intikken zodat de hele wereld kan lezen wat je doet. Hoeveel tijd besteed Maxine Verhagen wel niet per dag aan Twitter en kan hij deze tijd niet beter besteden aan zijn eigenlijke werk? Ik heb dat ook met Hyves. Al dat zinlose geleuter wat ik mijn zoon op zo'n hyvespagina zie intikken. Wel handig voor de pers, een ramp met iemand en het hele profiel en foto geplukt van Hyves staat in de krant.

1. De hele wereld kan niet lezen wat jij doet alleen de mensen die jij tot vrienden maakt!
2. In twitter gaat helemaal niet veel tijd zitten. De max 144 woorden zijn zo getypt. Meestal een zinnetje binnen 10 seconden.
3. Hyves is hetzelfde als bij twitter dat kan je afschermen zodat alleen je vrienden of familie berichten lezen. BV. Ik heb familie in Nederland die niet naast de deur wonen afspraak maken of een vraag is zo gesteld. Makkelijker en sneller als bij email. De familie foto's bekijken zo gemakkelijk! Heb nu weer innig contact met mijn nichtje in Australië. We kunnen nu samen dingen delen.
4. Word ik te oud vraag je. Als je geen vrienden of familie op Hyves of twitter hebt. Dan heb je er niets te zoeken. Dan heb je namelijk niemand om mee te communiceren.
Dus antwoord op ben ik te oud is nee. Antwoord op de vraag van George is het onzin. Nee dat is het ook niet voor sommigen is het zeer handig en een snelle manier van communiceren.

Melliw
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Melliw » vr jun 12 2009 5:50 pm

Of wordt ik te oud voor deze wereld?
Eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit getwitterd of achter hyves gezet. Maar het lijkt me sterk dat ik al te oud wordt voor deze wereld. Ik heb net de 20 ste lente voorbij zien komen. :wink:

Groeten, Willem
BrinksFotografie

I believe that the greatest tool we have as photographer is our own two feet.

Laura
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Laura » di jul 28 2009 6:38 pm

Ik twitter sinds kort ook (en ik moet zeggen.. ik vind het aardig verslavend..) :roll: :mryellow:
http://twitter.com/LauraV1nk

hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****

Bericht door hans1956 » di jul 28 2009 7:59 pm

George Fennes schreef:
Wil je maakt mij weer blij, eindelijk weer iemand die al die onzin ook niet ziet zitten :P

Nou George hier nog zo iemand :mrgreen: :mrgreen: Het lijkt me helemaal niks :huh: :huh:
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid

Bericht door EelcoD7100 » di jul 28 2009 8:25 pm

:wink: ach, gewoon maar eens even uitproberen.... bevalt het niet of ik doe er te weinig mee... dan kan het altijd nog weg.. :wink:

www.twitter.com/EelcovandeKamp
http://500px.com/EelcoVandeKamp

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » di jul 28 2009 9:50 pm

Ik was er al een tijdje, dus als je jezelf erg verveeld: http://twitter.com/remoss :)

Brenzef
Forumlid
Forumlid

Bericht door Brenzef » wo jul 29 2009 3:07 am

Toch even een account aangemaakt, eens kijken wat het is.

Jolanda
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo jul 29 2009 12:41 pm

Ik twitter al ruim 40 jaar op deze aardbol, volgens mijn ouders..... Niks nieuws onder de zon hoor.
click voor mijn foto's op flickr.

Weef

Bericht door Weef » wo jul 29 2009 1:35 pm

Jolanda schreef:Ik twitter al ruim 40 jaar op deze aardbol, volgens mijn ouders..... Niks nieuws onder de zon hoor.
:mrgreen:

jpauwels

Bericht door jpauwels » di aug 11 2009 1:57 pm

Ook maar eens kijken wat het is
http://twitter.com/jppauwels

Jay

Bericht door Jay » wo okt 07 2009 3:57 pm

Ook ik twitter al een tijdje :)

http://twitter.com/JayONeill83

Plaats reactie