Pagina 2 van 2
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: do mei 28 2009 8:23 pm
door Patrick
Vreemd dat je zelf ook kosten moet maken...

Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: do mei 28 2009 10:31 pm
door Reest
Ook maar een mailtje naar Nikon gestuurd: ik mis de T ook....
Stel voor consequent met zijn allen de oude tas niet eerst terug te sturen. Laat ze eerst maar de USA methode bij ons doen/voorstellen.
Als het weken zou gaan duren, zitten we anders erg ont-hand zonder tas. En om een deftige lens van 4k+ los te laten slingeren...mij niet gezien!
Groetjes
Rinus
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: do mei 28 2009 10:41 pm
door a90
Arend,
Wil je het hier laten weten als ze op voorrraad zijn ? dan kunnen we er gelijk met zijn allen op af.
Overigens, hoeveel van die dingen zouden er eigenlijk verkocht zijn in Nld ?
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: do mei 28 2009 10:44 pm
door Arend-ho
a90 schreef:Arend,
Wil je het hier laten weten als ze op voorrraad zijn ? dan kunnen we er gelijk met zijn allen op af.
Overigens, hoeveel van die dingen zouden er eigenlijk verkocht zijn in Nld ?
ja wil ik wel doen hoor, kleine moeite
Arend
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: wo jun 24 2009 5:10 pm
door Arend-ho
zoals gevraagd,
Ik kreeg vandaag het volgende bericht binnen :
Geachte heer/mevrouw Arend-ho

,
Er is een nieuwe CL-L2 tas voor u binnengekomen. U kunt de oude tas opsturen naar onderstaand adres. Na ontvangst van uw oude tas, wordt u een nieuwe toegezonden. Vult u s.v.p. het reparatieformulier in op onze site in:
www.nikonservice.nl. U kunt bij apparaat toevoegen "accessoire" invullen en bij serienummer "geen". Indien u de tas liever aan de balie wilt omruilen dan vind u onderstaand onze adresgegevens en openingstijden. U dient dan ook het reparatieformulier mee te nemen.
Met vriendelijke groet,
Katarina
NIKON SERVICE POINT
De Jong & Van Stijn B.V.
Wijkermeerweg 50
1948 NW BEVERWIJK
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: wo jun 24 2009 5:19 pm
door Gobert
Reest schreef:Ook maar een mailtje naar Nikon gestuurd: ik mis de T ook....
Stel voor consequent met zijn allen de oude tas niet eerst terug te sturen. Laat ze eerst maar de USA methode bij ons doen/voorstellen.
Als het weken zou gaan duren, zitten we anders erg ont-hand zonder tas. En om een deftige lens van 4k+ los te laten slingeren...mij niet gezien!
Groetjes
Rinus
Ik vind het nog steeds een aanfluiting dat je de tas op eigen kosten moet opsturen.
Als wij een recall hebben sturen we een nieuw product, met daarbij een gefrankeerde retourbox voor het oude product. Zo hoort het.
Soit, ik ga eerst vakantie vieren en daarna zie ik wel weer.
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: wo jun 24 2009 6:07 pm
door Arend-ho
Gobert schreef:Reest schreef:Ook maar een mailtje naar Nikon gestuurd: ik mis de T ook....
Stel voor consequent met zijn allen de oude tas niet eerst terug te sturen. Laat ze eerst maar de USA methode bij ons doen/voorstellen.
Als het weken zou gaan duren, zitten we anders erg ont-hand zonder tas. En om een deftige lens van 4k+ los te laten slingeren...mij niet gezien!
Groetjes
Rinus
Ik vind het nog steeds een aanfluiting dat je de tas op eigen kosten moet opsturen.
Als wij een recall hebben sturen we een nieuw product, met daarbij een gefrankeerde retourbox voor het oude product. Zo hoort het.
Soit, ik ga eerst vakantie vieren en daarna zie ik wel weer.
kan mij erbij aansluiten...zover ik gelezen heb doet nikon usa dit wel
maarja die geven ook 5 jaar garantie....
daar zou de politiek / [ kies zelf maar een partij ] zich eens druk over moeten maken. schande !
Arend

Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: wo jun 24 2009 6:23 pm
door Gobert
In de VS spelen er andere belangen.
Soit, Nikon zit ook al helemaal fout met hun 1 jaar garantie.
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: wo jun 24 2009 8:31 pm
door Fera Albi
Zelfs een Senseo koffiemakertje van nog geen 100 Eu wordt door Philips zonder kosten voor de consument voorzien van een nieuw boilertje... Gratis en portvrije verpakking wordt toegestuurd, binnen 12 werkdagen weer gereviseerd retour. Van voordeur tot voordeur keurig verzorgd.
Kan Nikon NL nog een voorbeeld aan nemen lijkt mij. Op dit soort objectieven is marge genoeg om gewoon de consument te vrijwaren van extra onkosten.
Ik snap wel dat Philips een (veel) groter concern is dan Nikon, maar om hoeveel van deze tassen zal het helemaal gaan?
Nee,
dit is helaas het zoveelste voorbeeld van matige service uit Beverwijk.
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: wo jun 24 2009 8:40 pm
door Gobert
We zouden de jongens en meisjes uit Beverwijk eens kunnen attenderen op dit topic.
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: di jun 30 2009 7:20 pm
door joepert
Of je stuurt ze gewoon een mail waarin je uitlegt hoe het volgens jou wél moet! Als iedereen dát nou doet komt de boodschap wellicht wat directer aan. Ik heb het betreffende objectief niet, dus moet me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar het getuigt inderdaad niet van heel veel service. Je vraagt je ook af waarom ze die oude lenstas willen hebben. Ik neem toch aan dat ze op basis van je serienummer wel kunnen zien welke tas je hebt? Dan kunnen ze 'm na overlegging van een bewijs toch ook zo opsturen.
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Geplaatst: di jun 30 2009 10:01 pm
door Arend-ho
Gobert schreef:We zouden de jongens en meisjes uit Beverwijk eens kunnen attenderen op dit topic.
heb de tas een week geleden omgeruild....ze hadden maar 17 tassen binnen gekregen [ naar eigen zeggen meer dan duitsland..iets van 9 tassen ]
omruilen gaat op volgorde van binnenkomst mail
en verder...ja jammer en vanzelfsprekend heb ik er wel wat over gezegd. maar beverwijk is de uitvoerder en nikon hun opdrachtgever.
dus helpt niet veel om tegen een frontdeskmedewerkster te klagen....ja mailen naar nikon zelf
ik vind het ook raar..heb een nieuwe tas...goh wat een verandering...heb een T onderop staan.
het zal beter zijn...
Arend