Vrijdag voor het eerst bij Konijn geweest in Den Ham voor of een ander statief met kop erop, de Manfrotto voor 135 euro.
Of alleen een andere kop.
Ik heb de Manfrotto 055 Pro statief en deze deed niet onder voor de nieuwe, dus heb ik gekozen voor de Manfrotto balhoofd kop 388RC4.
Naar mijn idee een perfecte combinatie, makkelijk te verstellen en die snelkoppeling is ook perfect.
De behandeling bij Konijn, in een woord geweldig.
Men neemt de tijd voor je, als je iets vraagt over de D200, worrdt die gelijk uit de vitrine gepakt, objectief erop en ga buiten maar plaatjes schieten (ik had mijn vrouw wel als borg achter moeten laten) even met de gedachte gespeeld om niet meer terug te komen, maar dat kon ik die lieve schat van mij niet aandoen
Dus mijn lieve schat was toch wel blij dat ze mij weer terug zag, (die verkoper was al 80 jaar met de fut, dus voor haar was dat zelfs geen goede ruil)
Maar vanmiddag in Sonsbeek, gaan we de hele zooi eens uitproberen en kijken of ik die buik van Olle kan fotograferen.
Tot vanmiddag lui!
Ik kreeg een mailtje van een ander forum lid dat hij mooi weer geregeld had voor vanmiddag, zelf kon hij er niet bij zijn omdat hij zijn zoon moest fotograferen met judoën.
Maar hij heeft de 80-200mm 2.8 en maakt er prachtige plaatjes mee, ik zal vragen of hij er hier een paar van plaatst.
Groetjes George