Ik hoop dat je het resultaat kan waarderen.

Sorry,KvP schreef:Het was een eer om aan deze mooie foto te mogen werken Johan.
[FOTO]

Ik moet me aansluiten bij Matthieu....Matthieu schreef:Sorry,KvP schreef:Het was een eer om aan deze mooie foto te mogen werken Johan.
[FOTO]
Het ziet er niet uit, niet mooi, gevlekt, rare kleuren en onatuurlijke gezichten met schaduw.

Al "moet" ik helemaal niets, ik ben het er niet mee eens. De foto is duidelijk beter geworden. En dit is wat we tegenwoordig met z'n allen willen; dames met gladgestreken gezichten. Dit is glamour. Ik heb daar geen probleem mee.HH nikon schreef:Ik moet me aansluiten bij Matthieu....
Over "rommelen" met een foto gesprokensorry hoor.

Gladgestreken gezichten ? Glamour ?Patrick schreef:Al "moet" ik helemaal niets, ik ben het er niet mee eens. De foto is duidelijk beter geworden. En dit is wat we tegenwoordig met z'n allen willen; dames met gladgestreken gezichten. Dit is glamour. Ik heb daar geen probleem mee.HH nikon schreef:Ik moet me aansluiten bij Matthieu....
Over "rommelen" met een foto gesprokensorry hoor.
Kan best dat jullie liever een wat natuurgetrouwere weergave hadden gezien. Ik twijfel er niet aan dat KvP die ook had kunnen maken. Maar dat maakt deze bewerking nog niet fout.

Jip ..hier ook mee eens ..orginele houden en die streep wegfoefelenKvP schreef:Ik vind dat er teveel "gerommeld" werd met de foto.
Zoals hij geplaatst werd was hij gewoon goed, alleen de storende achtergrond zwart maken, maar dat is peanuts.
Heerleijk foto, in de 1e post althans

Hahahahahavvo schreef:Vergeet niet: de basis was goed he
vvo schreef:Hoeft niet weg Arend.
Mooie bewerking ook. Meer warmte en kleur ben ik wel met je eens.
Moet mijn D700 ook nog beter leren kennen. Zou in principe toch zo straight uit de camera moeten kunnen komen?
Greetz,
Johan.