Vraagje aan degenen die op Belgium Digital posten

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
GdP

Bericht door GdP » vr feb 02 2007 12:25 am

Dukard schreef:Gewoon FF een nwe Nickname aanmaken en zelf de foto posten ..... :evil:
Daarmee heb je nog geen ander IP-nummer! :)

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr feb 02 2007 12:27 am

dat werkt dus niet, wegens ip-ban: ze pakken 't daar wel rigoreus aan :evil:

kan inmiddels als ik uitgelogd ben weer wel lezen, maar een 2e account aanmaken wordt er gelijk uitgepikt

vorige week had ik namelijk 'n probleem dat ik zowel vanaf mijn pc thuis als vanaf mijn mac op kantoor opeens niet meer door dat forum heen kwam; continu fakemeldingen dat de server bezet was en elke keer werd ik van 't kastje naar de muur teruggelinkt: uitgelogd echter geen enkel probleem (en gezien de hoeveelheid posts die in de tussentijd gedaan werden door anderen was ik dus de enige die hier hinder van ondervond)

ik vermoedde een kinderachtige 'stroopban' en maakte dus een nieuw account aan om dat te testen, maar helaas bleek dat gelijk afgestraft te worden middels een dreigmail dat als ik nog eenmaal durfde wagen een 2e account aan te maken ik een ban zou krijgen: kortom, je ip wordt daar gewoon in de gaten gehouden

voor de ban die ik nu dus heb gekregen omdat ik af en toe dingen zeg die ze niet kunnen hebben heb ik geen banwaarschuwing gehad, maar ben gewoon gelijk monddood gemaakt: de laffe losers! :twisted:
(zou 'n goeie titel voor een suske en wiske album kunnen zijn :D)

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » vr feb 02 2007 12:33 am

:!: Lijkt me het beste om deze discussie te verheffen tot persoonlijke berichten. Ik vind het niet kies om op ons forum een topic aan te maken waarin een ander forum bekritiseerd wordt. Volledig los van de relevantie van de kritiek.
Laat daarmee alsjeblieft deze posting de laatste zijn in deze thread.

GdP

Bericht door GdP » vr feb 02 2007 12:36 am

roel schreef::!: Lijkt me het beste om deze discussie te verheffen tot persoonlijke berichten. Ik vind het niet kies om op ons forum een topic aan te maken waarin een ander forum bekritiseerd wordt. Volledig los van de relevantie van de kritiek.
Laat daarmee alsjeblieft deze posting de laatste zijn in deze thread.
Roel gewoon sluiten!

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr feb 02 2007 12:39 am

dit was de enige manier om in contact te kunnen komen met bd-ers en op die manier wat berichten door te kunnen geven aan mensen waar ik mee pm maar geen mailadres van heb: sorry voor de overlast (ik voel een 2e ban aankomen :D)

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » vr feb 02 2007 12:41 am

Wat is dit nou? Vraag ik te stoppen met plaatsen, worden er toch nog twee geplaatst... Ik hoopte te kunnen stoppen zonder slot, niet dus. 8)

Gesloten

Terug naar “Overige discussies”