dat werkt dus niet, wegens ip-ban: ze pakken 't daar wel rigoreus aan
kan inmiddels als ik uitgelogd ben weer wel lezen, maar een 2e account aanmaken wordt er gelijk uitgepikt
vorige week had ik namelijk 'n probleem dat ik zowel vanaf mijn pc thuis als vanaf mijn mac op kantoor opeens niet meer door dat forum heen kwam; continu fakemeldingen dat de server bezet was en elke keer werd ik van 't kastje naar de muur teruggelinkt: uitgelogd echter geen enkel probleem (en gezien de hoeveelheid posts die in de tussentijd gedaan werden door anderen was ik dus de enige die hier hinder van ondervond)
ik vermoedde een kinderachtige 'stroopban' en maakte dus een nieuw account aan om dat te testen, maar helaas bleek dat gelijk afgestraft te worden middels een dreigmail dat als ik nog eenmaal durfde wagen een 2e account aan te maken ik een ban zou krijgen: kortom, je ip wordt daar gewoon in de gaten gehouden
voor de ban die ik nu dus heb gekregen omdat ik af en toe dingen zeg die ze niet kunnen hebben heb ik geen banwaarschuwing gehad, maar ben gewoon gelijk monddood gemaakt: de laffe losers!
(zou 'n goeie titel voor een suske en wiske album kunnen zijn

)