Verbazend wat ik van sommige zou moeten doen?
Camera Tools E-mailen opdat men ook kan reageren???, we stonden in de winkel?
We werden gewoon bewust in de maling genomen, en de manier waarop mijn vrouw "vakkundig werd voorzien van informatie", dat deed het hem voor mij mijn ervaring bekend te maken, schande.
Ik kan me echt geen reden bedenken waarom ik een Camera Tools in de gelegenheid zou moeten stellen zoiets goed te maken met ons, zou geen excuus accepteren, het betreft geen vergissing of onvoorzien voorval!?
Verder hoef ik helemaal niets van Camera Tools, geen excuus, geen korting of ander slap goed maaksel, ook voel ik me niet geroepen hen op het aspect klantvriendelijkheid en professionaliteit te wijzen?
Daar heeft men het fenomeen mystery gast voor uitgevonden, daar zijn wij toch niet voor?
Wat kost het nu helemaal om aardig te zijn en je verdienstelijk op te stellen?
En al zou men in een honden uitlaat kloffie komen?, casual gekleed zijn is erg prettig en bevestigd gevoelsmatig nog een keer extra je vrije dag.
Ik heb dit echt nog niet meegemaakt.
En als ik ergens niet op mijn Blackstone's en in spijkerbroek binnen zou mogen kom ik er liever niet meer, mogelijk heeft Gongon dat zeer scherp opgemerkt, ik was namelijk inderdaad in vrije tijd kleding en we hebben ook nog eens honden, het is gewoon eng zoals vrouwen alles aan kunnen voelen en heel vaak gelijk hebben

.
En reageren vanuit de anonimiteit?, insinueert men daar dat ik de confrontatie niet verbaal aan zou kunnen of durven?, vlieg eens door!
Ik ben absoluut geen reaguurder?, wilt u een kop koffie met mij drinken dan?, dat zou uw verbazing mogelijk alleen nog maar bevestigen, wij zijn bijzonder gewone mensen.
Mocht u vluchtig mijn silhouet zien weet u ook direct dat ik mijn mannetje non-verbaal sta en in drie minuten de hele zaak heb aangeveegd met de inboedel bij de stoeprand moest dat gevraagd worden, dus dat is ook geen reden om in de anonimiteit een zaak te bekritiseren.
Er zijn voor ons absoluut geen redenen te bedenken om verbaal of hoe dan ook in de anonimiteit te duiken, echt niet.
Ik benijd mijn vrouw haar geduld en incassering vermogen inmiddels alleen nog maar meer, en dank Camera tools voor dit inzicht.
Bovendien keerde het genot van de aankoop van de lens al heel snel terug dankzij het technisch vernuft van Nikon, daar is werkelijk geen miskoop aan te beleven.
Morgen komt ook het B&W filter binnen dat we elders moesten bestellen, dan is alles compleet, had dus ook gisteren gekund.
De frustratie is nu wel dat het aankomend weekend schitterend weer wordt en we nu nog niet compleet zijn, ipv in de natuur rond te struinen met onze nieuwe spullen staan we waarschijnlijk in een winkel alles opnieuw te doen?
En nog eens wat betreft reageren vanuit de anonimiteit?
Ik denk dat Camera Tools allang is ingeseind en exact weet wie hier achter het toetsenbord zit, met name Marie van der Ven!
Camera Tools ziet mij niet graag alleen terugkomen met garantie vraagstuk "zonder de mentaliteit katalysator in de vorm van mijn vrouw", ik heb immers geen reden mijzelf een tweede keer hoffelijk op te stellen, wil me graag de rol van komediant aanmeten in een volle zaak op zaterdagmiddag de volgende keer, geen probleem.
En inderdaad, zaken van je af schrijven?, dat lucht op
Voor de snelle kwalitatieve snack als een lens van Nikon (waar je overigens toch geen bult aan kunt vallen) kun je naar Camera Tools, voor een adres waar je met al je vragen terecht kunt en op je gemak rond wilt snuffelen en zo nu en dan wat wil vragen, daarvoor moet men naar een andere zaak.
Men wordt geacht de prijzen uit het hoofd te leren alvorens Camera Tools aan te doen.
Ik ken trouwens wel zo'n zaak van vroeger waar wij onze doka spulletjes haalde en die bestaat nog steeds, "Foto Patent in Utrecht aan de lijnmarkt", alleen wel even 15 euro voor een paar uur parkeren betalen dan en de laatste update van Tom Tom in het onmogelijke verkeer labyrint genaamd Utrecht.
Mensen en Camera Tool fans, goedenavond!