Pagina 2 van 2

Re: Is dit de gang van zaken

Geplaatst: do aug 16 2012 12:49 pm
door motorhan
Een aangetekende breif sturen en een beroep doen op je consumentenrecht. je kan eisen dat de lens dan binnen 1 week gerepareerd retour komt en zo niet of geld terug of een nieuwe lens.

Ev een briefje via je rechtsbijstand als je zelf niet zo bedreven bent in de juiste tekst dan heb je meestal binnen 2 dagen een reactie. Een mail waarin je duidelijk je punt maakt werkt ook.

Dat zij jou een ondeugleijk product hebben geleverd kun jij niets aan doen. tenzij ze kunnen aantonen dat jij iets verkeerd hebt gedaan dan zul je moeten wachten.

Heb het zlef 2 x meegemaakt en 2 x een nieuw product gekregen. 1 x Navigatie Zumo 660 en 1 x Laptop asus 18.4 "
Beide keren ook (on(geduldig 6 weken gewacht en eerst gebeld en meteen daarna E-mail gestuurd naar de leverancier en toen kwam er binnen 24 uur een reactie u krijgt een nieuw apparaat want u hebt gelijk het heeft nu lang genoeg geduurd.

Succes