Oefening

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
fotofien
Forumlid
Forumlid

Re: Oefening

Bericht door fotofien » di aug 21 2012 7:41 pm

Honden fotograferen is een kunst apart! Maar wel een hele leuke kunst.
De spin vind ik heel mooi trouwens. Ik liep deze week ook 's morgens vroeg met hond in het bos en zag overal spinnenwebjes. De herfst is in aantocht denk ik dan. Zelfs al een eekhoorntjesbrood gezien.
Mijn hond kent mij en wacht tot ik uit gefotografeerd ben. Als het te lang duurt gaat hij pontificaal voor me zitten en kijkt me doordringend aan. Ik weet dan wat me te doen staat! Maar met drie honden is het helemaal een klus lijkt me.
Succes!

Rita
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Oefening

Bericht door Rita » di aug 21 2012 11:11 pm

fotofien schreef:Honden fotograferen is een kunst apart! Maar wel een hele leuke kunst.
De spin vind ik heel mooi trouwens. Ik liep deze week ook 's morgens vroeg met hond in het bos en zag overal spinnenwebjes. De herfst is in aantocht denk ik dan. Zelfs al een eekhoorntjesbrood gezien.
Mijn hond kent mij en wacht tot ik uit gefotografeerd ben. Als het te lang duurt gaat hij pontificaal voor me zitten en kijkt me doordringend aan. Ik weet dan wat me te doen staat! Maar met drie honden is het helemaal een klus lijkt me.
Succes!
Wat dacht je van vijf honden :wink:
Kijk hier maar: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 16&t=42116" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Rita
D90

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”