Hulde voor het NCN website/forum team
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Hulde voor het NCN website/forum team
Noortje, ik ben het volledig met je eens. Mensen vergeten wel eens hoeveel tijd het kost om een site/forum als dit te monitoren, beheren en in goede banen te leiden. Ik kan hier ook alleen maar heel veel respect voor hebben. Ook voor jou Noortje om hier een topic voor aan te maken. We zeggen het helaas veel te weinig als we iets waarderen. Het wordt al snel als normaal gezien. Hulde voor het team maar zeker ook voor Noortje om dit de verdiende aandacht te geven.
Groet, Andre
- Corbr
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
+1 !!!!!!!!Avado schreef:Noortje, ik ben het volledig met je eens. Mensen vergeten wel eens hoeveel tijd het kost om een site/forum als dit te monitoren, beheren en in goede banen te leiden. Ik kan hier ook alleen maar heel veel respect voor hebben. Ook voor jou Noortje om hier een topic voor aan te maken. We zeggen het helaas veel te weinig als we iets waarderen. Het wordt al snel als normaal gezien. Hulde voor het team maar zeker ook voor Noortje om dit de verdiende aandacht te geven.
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Cookie1397
- Clublid
- robcctje
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hoi Miekenoortje53 schreef:Nog veeeeeeeeeeeel te weinig reacties, maar het is een goede start. Bedankt in elk geval voor die van jullie.
Groet,
Mieke
Wie zwijgt stemt toe

Gr Rob
-
- Forumlid
Helemaal mee eens!
Helemaal mee eens!
Met vriendelijke groet,
Huub.
Huub.
- Mieke53
- Forumlid

Er zijn absoluut nog een aantal respectabele leden die ook altijd ondersteuning geven, die heb ik al bedankt maar dit nog even voor de duidelijkheid dat mijn dank ook naar die mensen uitgaat.
Fijn weekend.
Mieke
-
- Forumlid
+4
Verstuurd van mijn MT15i met Tapatalk
Verstuurd van mijn MT15i met Tapatalk
- Thor
- Forumlid
- Contacteer:
Hier kan ik het absoluut niet mee oneens zijn! Zeker een grote dank aan alle vrijwilligers die NCN draaiend houden! TOP!! :mrgreen:

met de groeten uit Lelystad
Nikon D300s Nikkor 16-85 / 18-200 / 70-300 Samyang 85:1.4 Nikon SB600 D70/D60/P600/S3500 & FZ1000
Nikon D300s Nikkor 16-85 / 18-200 / 70-300 Samyang 85:1.4 Nikon SB600 D70/D60/P600/S3500 & FZ1000
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Nu we toch veren op bekende plaatsen aan het steken zijn kan mijn veer er ook nog wel even bij
Als je een maandopdracht wint dan kreeg je naast de eer en een vermelding in het clubblad ook een tegoed bon voor superfoto.nl. Een aantal zal wel bekend zijn met de problemen destijds dus had de NCN ineens geen prijs meer om uit te delen en heeft voorgesteld dat ik bij een andere willekeurige afdrukservice een bestelling mocht doen (voor hetzelfde bedrag) en ik deze dan netjes vergoed kreeg door de club. Hoewel even getwijfeld of ik de prijs niet moest laten gaan was het Roel die mij op het hart drukte dat ik "de prijs gewoon moest krijgen" en adviseerde mij teven om afdrukken te laten maken bij profotonet. Een centrale die ik nog niet kende maar hier bijna om de hoek zit.
Zodoende naast een stapel afdrukken voor de kerstkaartjes ook gelijk een aantal grotere afdrukken laten maken van een aantal vakantie foto's (en nog wat andere) voor diverse plaatsen in huis. Erg tevreden met zowel de afdrukken van profotonet als het aanbod en de afhandeling van NCN! Dank!

Als je een maandopdracht wint dan kreeg je naast de eer en een vermelding in het clubblad ook een tegoed bon voor superfoto.nl. Een aantal zal wel bekend zijn met de problemen destijds dus had de NCN ineens geen prijs meer om uit te delen en heeft voorgesteld dat ik bij een andere willekeurige afdrukservice een bestelling mocht doen (voor hetzelfde bedrag) en ik deze dan netjes vergoed kreeg door de club. Hoewel even getwijfeld of ik de prijs niet moest laten gaan was het Roel die mij op het hart drukte dat ik "de prijs gewoon moest krijgen" en adviseerde mij teven om afdrukken te laten maken bij profotonet. Een centrale die ik nog niet kende maar hier bijna om de hoek zit.
Zodoende naast een stapel afdrukken voor de kerstkaartjes ook gelijk een aantal grotere afdrukken laten maken van een aantal vakantie foto's (en nog wat andere) voor diverse plaatsen in huis. Erg tevreden met zowel de afdrukken van profotonet als het aanbod en de afhandeling van NCN! Dank!

Fin.
- lotjeman61
- Clublid
+1
+1
D-800 en nikkor 24-70 2.8 en 70-200 2.8 VR2 en de nikon 50mm 1.8 en de SB-900 en SB910