Met de D8Xs gemaakt?

of 500kB
Lijkt me voer voor een ander/nieuw topic.D. Haaksma schreef:Ik snap even iets niet.
Waarom zou je van die grote bestanden op een dergelijke site zetten?
Mis ik iets?
Klopt, maar je hebt volgens mij ook regelmatig de enige goede oplossing aangereikt gekregen, voor 29,95 gewoon eigen webspace huren bij b.v. antagonist.Patrick schreef:Interessant. Ik krijg regelmatig klachten over de snelheid van mijn huidige site...
Hehehehe, het is zover het werkt. Vanavond maar eens verder in verdiepen.jan schreef:Sinds 12:00 uur vanmiddag NL tijd kun je de aanmelding doen.
Mijn aanmelding ging goed echter wanneer ik wil inloggen dan lukt dat in zoverre dat e-mail en ww goed zijn en daarna blijft de site "hangen" en verschijnt de melding "An error occured. press the refresh button". (inmiddels natuurlijk al meerdere keren gerefreshed zonder het beoogde resultaat.) Deze melding krijg ik op 2 pc's. Dat begint al weer goed.......
Mag ik u de hand schuddenchip54 schreef:Het zal er wel heel druk zijn....
Foto's uploaden en bekijken duurt een eeuw. En daarna kun je ze niet eens behoorlijk bekijken.....
pfitskie schreef:Mag ik u de hand schuddenchip54 schreef:Het zal er wel heel druk zijn....
Foto's uploaden en bekijken duurt een eeuw. En daarna kun je ze niet eens behoorlijk bekijken.....
Het uploaden van 7 foto's ging goed. Maar wanneer ik ze wil bekijken dan zie ik er maar 2 en de andere 5 zijn een grijze afbeelding met een donker grijze diagonaal er doorheen, wel de juiste bestandsnaam maar geen beeld.chip54 schreef:pfitskie schreef:Mag ik u de hand schuddenchip54 schreef:Het zal er wel heel druk zijn....
Foto's uploaden en bekijken duurt een eeuw. En daarna kun je ze niet eens behoorlijk bekijken.....Nú is het in ieder geval (nog) niet op orde......