Tja, wat denk je zelf? Actiesporten bieden vanzelfsprekend meer fotografische spanning en dus mogelijkheden. Bij denksporten moet je het in andere zaken zoeken, dat heb ik geprobeerd weer te geven.bjornc schreef:Misschien ben ik te kritisch, maar ik vind de foto's weinig spannend.
Een beetje rechttoe-rechtaan shots.
Maar als dat je bedoeling is geweest, dan behoud ik me van verder commentaar.
Utrechts Provinciaal Damkampioenschap
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Utrechts Provinciaal Damkampioenschap
- bjornc
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Goed, de serie staat in "presentaties" , dus ik mag niet kritisch zijn.
Maar mocht je toch eens willen zien hoe je denksport spannend kan weergeven, kijk dan even naar Patrick's serie over schaken.
Maar mocht je toch eens willen zien hoe je denksport spannend kan weergeven, kijk dan even naar Patrick's serie over schaken.
- ebt
- Clublid
leuke serie van peinzende mannen in volle concentratie.
bart
bart
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.
-
- Moderator
- Contacteer:
Geen probleem hoor, van mij mag iedereen kritisch zijn, ook in mijn series in Presentaties. Ik zie geen significante verschillen in " spanning" tussen Patrick zijn serie en die van mij.bjornc schreef:Goed, de serie staat in "presentaties" , dus ik mag niet kritisch zijn.
In beide series mensen in diepe concentratie, zoals normaal bij denksport. Zullen we het er dan maar over eens worden dat we het oneens zijn?
- bjornc
- Forumlid
Daar kunnen we het wel eens over worden 

- Tony D
- Moderator
Zijn er inderdaad geen dammende vrouwen?ebt schreef:leuke serie van peinzende mannen in volle concentratie.
bart
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dank voor het compliment in ieder geval Bjorn...Skippy schreef:Geen probleem hoor, van mij mag iedereen kritisch zijn, ook in mijn series in Presentaties. Ik zie geen significante verschillen in " spanning" tussen Patrick zijn serie en die van mij.bjornc schreef:Goed, de serie staat in "presentaties" , dus ik mag niet kritisch zijn.
In beide series mensen in diepe concentratie, zoals normaal bij denksport. Zullen we het er dan maar over eens worden dat we het oneens zijn?

Ik denk dat ik wat meer vrijheid van bewegen had. Dat scheelt heel veel bij dit soort foto's. Geloof me; Skippy is een betere fotograaf dan ik bij deze soort fotografie. Nog.... hoop ik.
Vandaag weer in Wijk aan Zee geweest. Volgens mij heb ik wel een paar hele aardige van Magnus Carlsen, die onlangs de hoogste rating ooit heeft bereikt. En dat wil je natuurlijk hebben; de echt bekende spelers. Dat lukt natuurlijk niet altijd.
-
- Moderator
- Contacteer:
Laat de foto's maar doorkomen Patrick. De denksporten kunnen wel wat promotie gebruikenPatrick schreef:Dank voor het compliment in ieder geval Bjorn...Skippy schreef:Geen probleem hoor, van mij mag iedereen kritisch zijn, ook in mijn series in Presentaties. Ik zie geen significante verschillen in " spanning" tussen Patrick zijn serie en die van mij.bjornc schreef:Goed, de serie staat in "presentaties" , dus ik mag niet kritisch zijn.
In beide series mensen in diepe concentratie, zoals normaal bij denksport. Zullen we het er dan maar over eens worden dat we het oneens zijn?![]()
Ik denk dat ik wat meer vrijheid van bewegen had. Dat scheelt heel veel bij dit soort foto's. Geloof me; Skippy is een betere fotograaf dan ik bij deze soort fotografie. Nog.... hoop ik.
Vandaag weer in Wijk aan Zee geweest. Volgens mij heb ik wel een paar hele aardige van Magnus Carlsen, die onlangs de hoogste rating ooit heeft bereikt. En dat wil je natuurlijk hebben; de echt bekende spelers. Dat lukt natuurlijk niet altijd.

-
- Moderator
- Contacteer:
Jawel, niet veel, maar ze zijn erTony D schreef:Zijn er inderdaad geen dammende vrouwen?ebt schreef:leuke serie van peinzende mannen in volle concentratie.
bart
Tony D

Laura Timmerman, 2009 Open Amersfoorts Damkampioenschap

- bjornc
- Forumlid
Zie je nou wel? Je kan het wel 

-
- Moderator
- Contacteer:
Zoals Patrick terecht schreef, ik had meer ruimte toenbjornc schreef:Zie je nou wel? Je kan het wel