Flickr? Imageshack? Picasaweb?

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
MauritsD
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Flickr? Imageshack? Picasaweb?

Bericht door MauritsD » di mei 28 2013 2:08 pm

@CaptainHook: Ik wil juist wel erg graag alle exif in de foto zichtbaar houden, maar met Flickr lukt mij dat niet.
Als ik het goed begrepen heb, zie je bij Flickr alleen maar de exif als je een pro-account hebt ($$) of als je het originele formaat toont wat op het forum niet kan (max. 1280).
Als het mogelijk is met een gratis Flickr account de full-res te uploaden en op het forum daarna in 1024 of 1280 met zichtbare exif te posten, dan ben ik erg geinteresseerd!

@Danny: Bij het posten op het forum vanuit picasaweb, pas ik in de link de 's800' altijd zelf aan naar 's0'. That's all
"Er zij licht; en er was licht." (Genesis 1:3)
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !

justme
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Flickr? Imageshack? Picasaweb?

Bericht door justme » di mei 28 2013 2:33 pm

CaptainHook schreef:
Je kunt natuurlijk wel diverse foto sharings mechanisme gebruiken, maar dan moet je die ook weer allemaal beheren. Dan houd ik het liever bij eentje... :idea:
het gemak van Lightroom is dat je in Danny's geval maar twee presets hoeft te maken

1 voor Flickr ( aanpassen naar 1280 breedte, Exif data mbv Mogrify op de foto plakken, en link vanuit flickr kopieren om op forum te gebruiken

en 1 voor dropbox ( full size, of medium size approval, foto's uploaden, en unieke link versturen naar klant )

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”