Daardoor schakel je wel iets uit dat veel mensen juist handig zullen vinden, toch?Peter schreef:Patrick
kijk eens of het script tapatalkdetect.js op de server aanwezig is. Zo ja, even hernoemen of verwijderen
Hierdoor schakel je de pop-up functie uit. Tapatalk zal gewoon blijven werken
Irritante verwijzing naar Tapatalk
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Irritante verwijzing naar Tapatalk
- Peter
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Blijkbaar niet zo te lezen
los daarvan, met de zoekfunctie in Tapatalk vind je dit forum natuurlijk in no-time. Daarvoor heb je geen pop-up nodig

los daarvan, met de zoekfunctie in Tapatalk vind je dit forum natuurlijk in no-time. Daarvoor heb je geen pop-up nodig
Handig? Elke keer als je op de site komt eerst een popup moeten wegklikken? Moah...Patrick schreef:Daardoor schakel je wel iets uit dat veel mensen juist handig zullen vinden, toch?Peter schreef:Patrick
kijk eens of het script tapatalkdetect.js op de server aanwezig is. Zo ja, even hernoemen of verwijderen
Hierdoor schakel je de pop-up functie uit. Tapatalk zal gewoon blijven werken

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik heb ook geen Tapatalk en krijg die popup niet.
Ik zal eens even kijken of ik het bestand heb...

Ik zal eens even kijken of ik het bestand heb...
Precies. Dat constateerde je de vorige keer dat we het erover hadden ook. Maar bij mij wel. Bij mij blijft ie komen. Elke keer dat ik met m'n iPod op de site kom. Da's tamelijk irritant, zoals je zult begrijpen. 
Zou prettig zijn als de popup weg kan/mag.

Zou prettig zijn als de popup weg kan/mag.
- MarcB
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Wellicht een principe kwestie, maar Tapatalk werkt vele malen beter op mobile devices dan een browser. Ondanks dat de melding vervelend is, diegenen die er op geattendeerd zijn en met Tapatalk zijn gaan werken zullen daar voor die €3,50 absoluut géén spijt van hebben.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Tapatalk is geweldig. Geloof ik direct.
Maar daar gaat het niet over. Tapatalk's popup zuigt. En daar gaat het wel over.
Maar daar gaat het niet over. Tapatalk's popup zuigt. En daar gaat het wel over.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ok. Het bestand is hernoemd. Probeer het nog eens?
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Als ook nog iemand kan bevestigen dat Tapatalk nog gewoon werkt, dan beschouw ik dit als opgelost.
Ik ga ervan uit dat we het zo houden, tenzij blijkt dat het ook nadelen heeft die we liever niet hebben.
Ik ga ervan uit dat we het zo houden, tenzij blijkt dat het ook nadelen heeft die we liever niet hebben.
Hier werkt het nog.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Mooi. Dan ga ik verder met mijn foto's. Net terug van twee weken smelten in Luxemburg. Ik had alleen de P7100 mee en dat ging eigenlijk prima. Ik zal zo wat plaatsen.
Mooi, mooi, mooi... 
Mocht er nog een reden opduiken waarom het scriptje toch weer terug zou moeten neem dan even contact met mij op. Dan verbouw ik het stukske JavaScript hoogst persoonlijk zo dat alles wat ie verder doet blijft maar de !@#$%^&* popup eruit gaat. Die moeite heb ik er wel voor over.

Mocht er nog een reden opduiken waarom het scriptje toch weer terug zou moeten neem dan even contact met mij op. Dan verbouw ik het stukske JavaScript hoogst persoonlijk zo dat alles wat ie verder doet blijft maar de !@#$%^&* popup eruit gaat. Die moeite heb ik er wel voor over.